یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۴
۰ نفر

گروه اجتماعی: سردار احمدی مقدم گفت: با تعامل و هماهنگی‌هایی که با دستگاه قضایی صورت گرفته، با گروه‌های هدف در امنیت اجتماعی و همچنین متجاوزان حریم خصوصی، به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر تشدید مجازات متجاوزان به حریم خصوصی گفت: برای اینکه محیط برای مردم ناخوشایند نباشد و در هر کجا که قدم می‌گذارند با خیال راحت و آسوده زندگی خود را سپری کنند، ما ضمن هماهنگی و تعامل دو سویه با دستگاه قضایی طرح‌های ویژه‌ای را در این زمینه به مجلس ارایه داده‌ایم.

رئیس پلیس کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در این طرح گروه‌های هدف در امنیت اجتماعی که همان افراد نابهنجار، هنجارشکن، مزاحمان نوامیس، قداره‌بندان و اوباش هستند، باید از چهره اجتماع حذف شوند.

احمدی مقدم در ادامه با اشاره به اینکه برای افراد ناامن کننده اجتماع و گروه‌های هدف طرحی به مجلس ارائه شده است، تصریح کرد: در این راستا نیز هماهنگی‌هایی با دستگاه قضایی انجام گرفته که تشدید مجازات و تسریع رسیدگی از اهداف طرح است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه با افرادی که فیلم و عکس خانوادگی و حریم شخصی مردم را به هر طریقی افشا می‌کنند، برخورد شدید می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما در اجرای طرح این است که خانواده‌ها در خیابان، منزل و ... آرامش داشته باشند و می‌خواهیم که حریم خصوصی کاملاً امن شود.

کد خبر 20215

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز