همشهری آنلاین: تیم البدر بندر کنگ در ماهشهر اولین شکست خانگی پتروشیمی را رقم زد.

basketball

دیدار دوم از بازی‌های مرحله 1/4 نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌ها برگزار گردید و تیم‌های فولاد ماهان اصفهان، مهرام تهران و شهرداری گرگان با شکست دادن حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر صعود کردند و تکلیف تیم چهارم به دیدار سوم تیم‌های پتروشیمی بندرامام و البدر بندر کنگ کشیده شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در تهران دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد به دیدار هم رفتند که سفیدپوشان مهرام موفق شدند برای دومین بار در این مرحله دانشگاه را شکست داده و حضور خود را در جمع چهار تیم قطعی نمایند. تیم دانشگاه آزاد که تا پایان کوارتر سوم 63-48 از مهرام عقب بود، در دقایق پایانی مسابقه تلاش مضاعفی را به خرج داد و توانست فاصله امتیازات را کمتر نماید ولی نتوانست مانع برتری مدافع عنوان قهرمانی گردد و در نهایت این دیدار با نتیجه 70-80 به سود مهرام خاتمه یافت. مارکو میلیچ با کسب 22 امتیاز برای مهرام و جمشیدی با 18 امتیاز برای دانشگاه، امتیازآورترین بازیکنان تیم خود بودند.

در اصفهان تیم فولاد ماهان با پیروزی دوباره مقابل صنایع پتروشیمی ماهشهر قدم به مرحله نیمه نهایی مسابقات گذاشت. در این مسابقه ماهان از همان ابتدا از میهمان خود پیش افتاد و این برتری را تا انتهای مسابقه حفظ نمود و توانست این دیدار را با نتیجه 74-96 به سود خود به پایان ببرد. یونس لاه‌زاده از صنایع با کسب 24 امتیاز و ویلیامز از ماهان با 23 امتیاز، پرثمرترین بازیکنان تیم خود بودند، ضمن آن که مهدی شیرجنگ با ثبت 6 پرتاب موفق سه امتیازی از مجموع 8 پرتاب خود، شب خوبی را پشت سرگذاشت.

در بندرامام تیم پتروشیمی میزبان البدر بندر کنگ بود و در حالی که همه کارشناسان پیش بینی بردی راحت را برای این تیم داشتند ولی تیم جوان و جنگنده البدر دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی پتروشیمی را در ماهشهر شکست داد تا ضمن چبران نتیجه دیدار رفت، شانس خود را برای صعود به مرحله بعد افزایش دهد. این اولین شکست خانگی تیم پتروشیمی در مسابقات لیگ امسال به حساب می آید.

دیدار سوم دو تیم با توجه به تفاضل گل بهتر تیم پتروشیمی در دو بازی قبل، مجددا در ماهشهر برگزار خواهد شد. طبق اعلام کمیته مسابقات زمان انجام این مسابقه روز پنچشنبه سوم اسفندماه خواهد بود.


و اما در زنجان تیم شهرداری گرگان شگفتی‌ساز شد و با پیروزی مقابل تیم همیاری در سالن اختصاصی این تیم و در غیاب آرن داودی، گارد راس ملی‌پوش همیاری به جمع چهار تیم برتر مسابقات پیوست.

تیم شهرداری که بازی اول را در ثانیه‌های پایانی با اختلاف یک امتیاز در گرگان به سود خود به پایان برده بود، موفق شد در بازی دوم و در میان بهت هواداران زنجانی تیم مدعی همیاری را با نتیچه 77- 74 شکست دهد و با خلق شگفتی، پس از سال‌ها خود را به مرحله نیمه پایانی مسابقات لیگ برتر برساند.

شهرداری گرگان می‌بایست تا روز پنجشنبه منتظر بماند تا چهره حریف خود در این مرحله را شناسایی نماید.

 

کد خبر 202039
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز