همشهری آنلاین: مسابقات بدمینتون گرامیداشت دهه فجر با معرفی نفرات برتر در بخش بانوان و آقایان به اتمام رسید.

badminton

بدمینتون‌باز ترکیه‌ای قهرمان یک نفره بانوان

دیدار فینال بیست و سومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر در قسمت یک نفره بانوان صبح روز یکشنبه (29 بهمن) در سالن اختصاصی فدراسیون برگزار شد و در پایان این دیدار "نسلیها ییگیت" از ترکیه به مقام قهرمانی دست یافت .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این پیکار که بین "نسلیهان" از ترکیه و " فبی آنگونی" از اندونزی برگزار شد، در پایان "نسلیهان ییگیت" توانست با نتیجه 2 بر 0 برابر حریف به برتری دست یابد و مقام قهرمانی رقابت‌های یک نفره بانوان را به خود اختصاص دهد.

"فبی آنگونی" از اندونزی دوم شد و مقام سوم مشترک یک نفره بانوان را "سایلی راند" از هند و "ینی آسمارانی" از اندونزی به دست آوردند.

بدمینتون‌باز اندونزیایی قهرمان یک نفره مردان

روز یکشبنبه در سالن اختصاصی فدراسیون "ری هان توباگن" و "آریف رماد" هر دو از اندونزی دیدار فینال تک نفره مردان را برگزار کردند که در پایان "ری هان توباگن" با نتیجه 2 بر 1 برابر حریف هموطن خود به پیروزی دست یافت و مقام قهرمانی این دوره را از آن خود کرد.

"آریف رماد" از اندونزی دوم شد و مقام سوم مشترک یک نفره را "یان فولیچ" از جمهوری چک و "یوگندران کریشنا" از مالزی به دست آوردند.

تیم مالزی قهرمان رقابت‌های دو نفره بانوان

در دیدار فینال که بین تیم‌های دو نفره "نیکل گریدر" و "چارمین رید" از کانادا و "املیا آنسلی" و "فی چو سونگ" از مالزی برگزار شد، تیم دونفره مالزی با نتیجه 2 بر 0 برابر حریف خود به برتری دست یافت و قهرمان شد.

تیم دو نفره کانادا دوم شد و تیم‌های دو نفره "نسلیهان ییگیت" و "ابرو یازگان" از ترکیه و "گابریلا استوا" و "استوا استفانی" از بلغارستان مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

تیم اندونزی قهرمان رقابت‌های دو نفره مردان

در دیدار نهایی که بین دو تیم دونفره "رونالد الکساندر" و "سروانوس" از اندونزی و دیگر تیم دو نفره اندونزیایی "واهیو نایاکا" و "آدی یوسف"برگزار شد، در پایان این دیدار تیم دو نفره "واهیو نایاکا" و "آدی یوسف" توانست با نتیجه 2 بر 1 برابر حریفان هموطن خود به برتری دست یافته و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

تیم دونفره "رونالد الکساندر" و "سروانوس" از اندونزی دوم شد و مقام سوم مشترک این رقابت‌ها را دو تیم دونفره لهستان (لوکاس مورن و جسیچ) و ( آدام کاوالینا و پرزسلاو ) به دست آوردند.

این مسابقات با شرکت 19 تیم خارجی و تیم ملی کشورمان در روزهای 26 تا 29 بهمن ماه جاری و با جوایز 15 هزار دلاری در تهران برگزار شد.

 

کد خبر 201903
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز