مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۷:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، وضعیت معماری شهر تهران را بسیار نابسامان اعلام کرد و بر لزوم توجه شهروندان به مسائل محیطی و ساخت و ساز های شهر و به ویژه نماهای شهری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، عباس اخلاصی گفت: واقعیت این است که معماری شهر تهران در وضعیت نابسامانی قرار دارد ، به طوری که تاثیرات آن بر عوامل محیطی ، بافت شهری و غیره کاملا مشهود است و نمی توان منکر آن شد.

وی افزود: باید الگوهای بومی معماری وجود داشته باشند و در نماهای شهری اعمال شوند. سیمای شهری در وضعیت فعلی دارای دید مطلوبی نیست و معماری ناهمگون ساختمان‌ها و عملکرد نامناسب آن بر منظر شهری تاثیرات منفی گذاشته است.

اخلاصی ادامه داد: اولین گام در این راستا با توجه به مشکلات زندگی شهری که موجب غفلت از بسیاری مسائل پیرامون ما می‌شود، تشویق شهروندان و احساس مسئولیت آنان در توجه به محیط اطراف و رفع مشکلات موجود، است.

وی حضور شهروندان و توجه آنان به نماهای شهری را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت : آگاه کردن شهروندان نسبت به مسائل محیطی باعث می شود تا آن ها تحرک پیدا کرده ، نماهای زیبا را شناسایی و معرفی کنند و از مسئولان خواستار رفع بسیاری از مشکلات شوند.

کد خبر 20185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز