همشهری آنلاین: دفتر سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که حضور دختران میرحسین موسوی در دادسرا جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات بوده است.

دادستانی تهران

فارس نوشت: یک مقام آگاه در معاونت امنیت دادسرای تهران گفت: دختران میرحسین موسوی برای ادای پاره‌ای از توضیحات به دادسرای تهران رفته‌اند. این افراد برای ادای پاره‌ای از توضیحات در مورد برخی موضوعات 23 بهمن ماه به دادسرای تهران دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: دختران میرحسین موسوی به طور قطع بعد از ارائه توضیحات از دادسرای تهران مرخص خواهند شد.

ایسنا هم توضیحات دفتر سخنگوی قوه قضاییه و دادستانی تهران درباره احضار دختران میرحسین موسوی را منتشر کرد.

دفتر سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که حضور دختران میرحسین موسوی در دادسرا جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات بوده است.

دفتر سخنگوی قوه قضاییه و دادستانی کل کشور به نقل از معاونت امنیت دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که دختران میرحسین موسوی جهت ارائه توضیحات به دادسرا فراخوانده شده‌اند و پس از انجام اقدامات لازم به زودی به خانه برخواهند گشت.

هم‌چنین پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران دراین باره نوشته است که یک مقام آگاه قضایی در دادستانی تهران اعلام کرده که بازداشت دو دختر میرحسین موسوی صحت ندارد.

پیش از این برخی از منابع خبر داده بودند که صبح روز دوشنبه 23 بهمن ماموران دادسرای اوین با حکم دادستانی تهران در منازل زهرا و نرگس موسوی حضور یافته و این دو را بازداشت کردند.

ایسنا در خبر دیگری از بازگشت دختران موسوی به خانه خبر داد.

محمدصالح نقره‌کار که از نزدیکان خانواده «میرحسین موسوی» است در این باره اظهارکرد: زهرا و نرگس موسوی پس از چند ساعت حضور در دادسرای اوین به خانه بازگشتند.

وی که در زمان ریاست دری‌نجف‌آبادی در دادستان کل کشور، مدیر روابط عمومی دادستانی بود درباره دلیل این بازداشت، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

کد خبر 201012
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز