همشهری آنلاین: شورای نگهبان در بیانیه‌‌ای با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور پر شور و شکوه خود در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

به گزارش ایرنا، به نقل اداره‌کل روابط‌عمومی شورای نگهبان، در این بیانیه آمده است: ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین (ع) لبیک گفته و با نثار جان در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌ا... الاعظم (عج) بر پا داشت.

این بیانیه می افزاید: در حالی که استکبار و صهیونیزم جهانی در خیال خام و رؤیای سکولاریزه کردن جهان و اعلام نظم نوین جهانی به سر می‌برد، این پیروزی عظیم الهی، کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریخت و کابوس فراگیر شدن این حرکت، حضرت امام (ره) آن را به تمامی مستضعفین جهان وعده داده بود، امروز به واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی بزرگ مردم مسلمان ایران، ملت‌های مسلمان تونس، مصر و لیبی نیز دومین سال پیروزی انقلابشان را جشن می‌گیرند و ملت‌های مسلمان دیگری نیز هر روز با امید بیشتر، علیه حکومت‌های مرتجع و مستکبر، قیام کرده و با تأسی از انقلاب اسلامی ایران، کاخ‌های مستکبران را به لرزه انداخته‌اند.

این بیانیه می افزاید: پس از گذشت 34 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، اینک شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های بزرگ بنیانگذار انقلاب اسلامی هستیم و امروز فریاد عدالت خواهی نه تنها از کشورهای اسلامی منطقه، بلکه از قلب کشورهای استکباری در اروپا و آمریکا نیز به گوش می‌رسد.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: امروز نور انقلاب ما در جهان فراگیر شده و ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و امید و الگویی برای همه مظلومین و مستضعفان جهان گردیده است.

این بیانیه می افزاید: فریاد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، حق طلبی و حقیقت‌جویی مردم جهان بیش از پیش، مردم بصیر و متفکر را به نزدیکی وعده‌های بزرگ الهی، پیروزی حق بر باطل، پیشوایی صالحین جهان و ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) امیدوار کرده است.

شورای نگهبان در پایان بیانیه خود ضمن گرامیداشت این روز الهی و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف، به خصوص شیعیان مظلوم بحرین، در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم، از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور پر شور و شکوه خود در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

کد خبر 200798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز