همشهری آنلاین: یاسر هاشمی، کوچک‎ترین فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: در کشور نیرو‎های جوان زیادی هستند که اگر شرایط برایشان فراهم شود می‎توانند کشور را به خوبی مدیریت کنند و خللی نیز در امور کشور ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل باز هم نظر من این است که اگر پدر کاندیدا نشود بهتر است.

به گزارش فارس، یاسر هاشمی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و وضعیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در این انتخابات اظهاراتی رسانه‌ای داشته که مهمترین آنها در ادامه آمده است:

  • در شرایط امروز و با توجه به وقایع موجود کشور، بعید می‎دانم که پدرم به‎صورت مستقیم در انتخابات شرکت کند و شخصا به ‎عنوان کاندیدای ریاست‎جمهوری 92 حضوری داشته باشد.
  • دولت کنونی از همان ابتدا تلاش داشته است تا فضا را گل‎آلود کند و در شرایط مبهم و گل‎آلود به اهداف و نتایج خود برسد. این دولت شیوه مدیریتش به‎نحوی است که فقط می‎تواند در فضای گل‎آلود فضا را کنترل کند. اگر فضا به‎سمت آرامش و اعتدال و عقلانیت برود، مشکلات و نواقصش آشکار می‎شود. به‎نظرم این دولت به شیوه دیگری توان مدیریت کشور را ندارد!
  • اگر پدر بنای حضور در انتخابات داشته باشند، بعید به نظر می‎رسد صرفا بر اساس دعوت‎هایی که ملاقات‌کنندگانشان بعمل می‌آورند پا به عرصه انتخابات بگذارند و مسائل و جنبه‎‎های دیگر را نیز می‎سنجند.
  • به‎نظرم اگر فضا به ‎سمتی برود که نیازی به حضور پدرم در صحنه انتخابات نباشد، برای کشور نیز بهتر خواهد بود. این‎طور نیست که به‎ غیر از حاج آقا کس دیگری در کشور توانایی مدیریت نداشته باشد و حتما نیاز باشد که مجددا ایشان در رأس دولت قرار بگیرند. در کشور نیرو‎های جوان زیادی هستند که اگر شرایط برایشان فراهم شود می‎توانند کشور را به خوبی مدیریت کنند و خللی نیز در امور کشور ایجاد نخواهد شد. به همین دلیل بازهم نظر من این است که اگر پدر کاندیدا نشود بهتر است. پدر بنده نیز همیشه دغدغه تربیت نیرو‎های جوان را داشته‎اند تا نیرو‎های جوان بتوانند کشور را اداره کنند و نیازی به حضور نیرو‎های قدیمی نباشد. البته باید این نکته را نیز یادآوری کنم که همیشه قرار گرفتن دوباره نیرو‎های قدیمی رأس قدرت، نشانه عقب‎گرد نیست و در برخی از کشور‎ها نمونه‎‎هایی از این بازگشت وجود دارد که نتیجه مثبتی نیز داشته است و نمی‎توان به‎طور کلی از اساس این بازگشت نیرو‎های قدیمی را بد تلقی کرد.
کد خبر 199841
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز