سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: محمود بهمنی پس از دو روز سکوت نسبت به اقدام مجلس برای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی و خبر انفصال از خدمت او از سوی دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد؛

اما اظهارنظر سکاندار سیاست‌های پولی و ارزی بدون پاسخ هم نماند و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس را که به‌نظر می‌رسد برخی از ابهام‌های مطرح شده از سوی بانک مرکزی متوجه اوست هم در اظهارنظری اعلام کرد: مسئولان بانک مرکزی باید از حاشیه‌سازی‌ پرهیز کنند. هفته نخست بهمن‌ماه برای محمود بهمنی، مشکلات و چالش‌هایی را به همراه داشته است اما کارشناسان و مردم نگران این هستند که بانک مرکزی استقلال نیم بند خود را در نتیجه کش و قوس‌های سیاسی از دست بدهد و اقتدار فعلی‌اش هم قربانی شود.

به گزارش همشهری، بهمنی که بهمن‌ماه پرتنشی را تجربه می‌کند، دوشنبه شب برخی خبرنگاران رسانه‌ها را به بانک مرکزی فراخواند و به صراحت اعلام کرد: چون جلوی تخلفات برخی آقایان را گرفته‌ام، برایم حاشیه ساخته‌اند. او افزود: الان هم اگر به این نتیجه برسیم که ریالی کم برداشت کرده‌ایم بازهم برداشت می‌کنیم. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا به حکم دیوان محاسبات اعتراض کرده‌اید؟ افزود: بله! اعتراض کرده‌ام.

کد خبر 198748
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز