دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

گروه حوادث: وقتی دو مرد جوان فهمیدند که هر دوی آنها به یک دختر علاقه‌مند شده‌اند، درگیری خونینی بینشان رقم خورد که باعث مرگ یکی از آنها شد.

بامداد 26دی‌ماه امسال مأموران پلیس در جریان یک درگیری خونین در شرق پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.بررسی‌ها نشان می‌داد که جوان 34ساله‌ای به نام مهران با جوان 29ساله‌ای به نام فرهاد درگیر شده که در جریان این درگیری، فرهاد مجروح و توسط شاهدان به بیمارستان منتقل شده است.

با انجام تحقیقات میدانی، پرونده در اختیار قاضی دادسرای ناحیه چهار تهران قرار گرفت و درحالی‌که بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت، از بیمارستان خبر رسید که جوان مجروح شده در اثر ضربه چاقویی که به سرش واردشده، دچار مرگ مغزی شده است. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی بیشتر در اختیار قاضی شهریاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و با دستور وی عامل جنایت بازداشت شد.

اعتراف

پسر جوان در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها قبل با دختری آشنا شده بودم و گاهی وقت‌ها یکدیگر را ملاقات می‌کردیم تا اینکه متوجه شدم او با فرهاد (مقتول) نیز در ارتباط است. وی ادامه داد: وقتی فرهاد نیز از ماجرا باخبر شد با من تماس گرفت اما من جوابش را ندادم. شب حادثه او باز هم به من زنگ زد اما من پاسخ ندادم تا اینکه نیمه‌شب درحالی‌که سوار بر پرایدی بود و دوستانش نیز داخل ماشین بودند، وارد کوچه ما شد.

او مقابل خانه‌مان ایستاد و شروع کرد به بوق زدن و سر و صدا کردن. من سرم را از پنجره بیرون بردم و با صدای بلند به او اعتراض کردم اما او دست‌بردار نبود. من هم عصبانی شدم و با برداشتن چاقو از خانه بیرون رفتم.

او به‌خاطر اینکه پاسخ تماس‌هایش را نداده بودم عصبانی بود و بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به سرش زدم. من قصد کشتن او را نداشتم و نمی‌دانستم چنین می‌شود.این پسر جوان بعد از اعتراف به قتل با دستور قاضی شهریاری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

بخشش زندگی

به گزارش همشهری، جوان مجروح وقتی در بیمارستان امام حسین(ع) بستری بود، به‌خاطر ضربه شدیدی که به سرش وارد شده بود، دچار مرگ مغزی شد. خانواده‌اش نیز زمانی که در جریان ماجرا قرار گرفتند رضایت دادند که اعضای بدن این جوان به بیماران نیازمند اهدا شود. به همین‌خاطر بیمار مرگ مغزی به بیمارستان مسیح دانشوری انتقال یافت تا عمل اهدای عضو انجام شود.

کد خبر 198605
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز