مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۰
۰ نفر

گروه شهری: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از جمع بندی نهایی لایحه بودجه سال92 شهرداری تهران خبر داد و گفت: بودجه سال92 شهرداری تهران 12هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که بدون تأخیر و براساس موعد تا پایان دی‌ماه به شورای شهر ارائه می‌شود.

سیدمناف هاشمی با بیان این مطلب گفت: بودجه سال92 شهرداری تهران 12هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که هم‌اکنون در مراحل پایانی جمع‌بندی است. وی با اشاره به سیاست‌های درنظر گرفته شده در بودجه سال92 شهرداری تهران اظهار کرد: ادامه بودجه ریزی عملیاتی، پروژه‌های بزرگراهی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مترو و آنچه به‌عنوان دغدغه‌های اصلی مردم شهر تهران است از سیاست‌ها و اهدافی است که در این لایحه پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون همه اقدامات مربوط به تهیه لایحه در جلسات مختلف با معاونان و مناطق انجام شده و در حال جمع‌آوری نهایی است. هاشمی تصریح کرد: لایحه بودجه سال92 شهرداری تهران طبق موعد تا امروز پایان دی ماه به شورای اسلامی شهر تهران برای بررسی در کمیسیون‌های مختلف شورا ارائه خواهد شد. معاون اداری و مالی شهرداری تهران نیز با اشاره به مقدار بودجه شهرداری تهران گفت:

از آنجا که قرار است این بودجه در سال92 محقق شود، بنابراین تلاش کردیم با توجه به ظرفیت‌هایی که در حال حاضر در شهرداری برای تحقق وجود دارد، میزان بودجه را نسبت به سال‌جاری افزایش ندهیم. حسین‌‌محمد پورزرندی افزود: در سال آینده انتخابات شورای شهر برگزار خواهد شد و ممکن است مدیریت شهری دستخوش تغییر شود از این‌رو با همکاری اعضای محترم شورا، تلاش کردیم تا بودجه‌ای عملیاتی برای سال92 پیش‌بینی کنیم.

کد خبر 198213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز