همشهری آنلاین: پدر زنده یاد «نیما نهاوندیان» مجری برنامه های ورزشی شبکه دو سیما علت مرگ فرزندش را ایست قلبی اعلام کرد.

نیما نهاوندیان

برنامه «ورزش از نگاه دو» 9 دی ماه بخش‌هایی از برنامه خود را به پخش گفتگوهایی با خانواده نیما نهاوندیان و ورزشکاران اختصاص داد.

بنا بر این گزارش، بخشی از این برنامه به گفتگو با منوچهر نهاوندیان پدر این مجری اختصاص داشت. او در سخنانش درباره مواجهه با مرگ فرزندش گفت: در روزی که فرزندم فوت کرد من به گرگان رفته بودم و اعضای خانواده‌ام نیز به خانه خاله‌شان رفته بودند. نیما شب را تنها در خانه مانده بود و وقتی خانواده‌ام از مهمانی برگشتند با جسد نیما مواجه شدند.

وی ادامه داد: با پزشک خانوادگی‌مان که از بستگانمان نیز هست، تماس گرفتیم و او پس از معاینه و توجه به این نکته که پشت نیما کبود شده بود، علت مرگ فرزندم را ایست قلبی اعلام کرد.

پدر نیما عنوان داشت: پسرم زمانی که متوجه می‌شود حال خوبی ندارد برای رفتن به دکتر تلاش می‌کند از اتاق بیرون بیاید ولی همان جا سرش با جاکفشی برخورد می‌کند و باعث می‌شود که فرزندم جان خود را از دست بدهد.

فارس نوشت: در بخش‌های دیگری از این گزارش با سینا نهاوندیان برادر نیما نهاوندیان، حمید استیلی، فرزاد حسنی، عادل فردوسی پور، پیمان یوسفی، یوسف کرمی و چند تن دیگر از ورزشکاران و دوستان و همکاران زنده یاد نیما نهاوندیان مصاحبه‌هایی انجام شده بود که در بیشتر این گفتگو ها بر صراحت بیان و بی پروایی نهاوندیان در طرح مسائل ورزشی تاکید شده بود.

در برنامه مجری برنامه به احترام «نیما نهاوندیان» روی صندلی مجری ننشست و برنامه را به صورت ایستاده اجرا کرد.

کد خبر 196093
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز