همشهری آنلاین: تیم شطرنج تهران در دو دیدار اول خود متحمل شکست شد.

Schach

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، این مسابقات در حالی در شهر العین امارات برگزار می شود که نماینده کشورمان در قالب تیم تهران با ترکیب احسان قائم مقامی، اصغر گلی زاده، پوریا درینی، مرتضی محجوب و نیما جوانبخت به مربیگری خسرو هرندی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

مرحله اول مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و مراحل بعدی به شکل حذفی خواهد بود.

در این مسابقات قهرمان المپیاد جهانی شطرنج، قهرمان مسابقات تیمی جهان، قهرمان‌های قاره‌های مختلف و قهرمان‌های 25 منطقه فدراسیون بین‌المللی در آن حضور دارند که تیم ملی ایران به عنوان قهرمان منطقه غرب آسیا در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

بر اساس قرعه‌کشی تیم ایران در گروه پنجم مسابقات با تیم‌های شیکاگوی آمریکا، کامپالای اوگاندا و پاریس فرانسه هم‌گروه شده و اولین دیدار تیم ایران برابر تیم پاریس انجام شد.

در دور اول تیم ایران با ترکیب احسان قائم مقامی، پوریا درینی، اصغر گلی‌زاده و مرتضی محجوب برابر فرانسه قرار گرفت که در این دیدار قائم مقامی و محجوب برابر حریفان خود مساوی کردند و گلی زاده و درینی شکست خوردند تا اولین دیدار ایران با نتیجه 3 بر 1 به سود فرانسه به اتمام برسد.

در دور دوم هم تیم تهران برابر شیکاگوی آمریکا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. در این دیدار احسان قائم مقامی، پوریا درینی، اصغر گلی‌زاده و مرتضی محجوب ترکیب تیم تهران را تشکیل دادند که نتیجه دیدار با پاریس در این دیدار نیز رقم خورد.

قائم مقامی روی میز یک و محجوب روی میز چهار برابر حریفان خود مساوی کردند، درینی روی میز دو و گلی‌زاده روی میز سه برابر حریفان خود شکست خوردند. در دیدار پایانی مرحله گروهی تیم تهران برابر تیم کامپالای اوگاندا قرار می‌گیرد.

 

کد خبر 195466
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز