مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: با بهره‌گیری کامل از تقاطع غیرهمسطح نیایش – سئول،‌ بار ترافیک چمران، شمال ولی‌عصر، شریان‌های شمال غرب و محدوده نمایشگاه بین‌المللی تهران کمتر می‌شود.

مسعود نصر آزادانی،‌مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اعلام این خبر گفت: مسطح‌بودن و توقف طولانی و سرریز ترافیک به برزگراه چمران، کردستان و خیابان ولی عصر از اصلی‌ترین معضلات ترافیکی این تقاطع بود که با بهره‌برداری از پل روگذر سئول، نیایش از 25 اسفند به صورت آزمایشی، ترافیک این منطقه تا حدود زیادی روان شد.
با بهره‌برداری از این بخش پروژه مسیر بزرگراه نیایش تا تقاطع سردار جنگل بدون توقف و چراغ قرمز طی می‌شود.

به گفته نصر آزادانی مهمترین مشکل در ساخت کامل این طرح وجود معارضین مختلف در راست‌گردها و لوپ های آن است که موجب شده بخشی از آنها هنوز به هم وصل نشود.

عمده‌ترین معارضین این بخش علاوه بر بانک پارسیان که رفع شده است، معارضین تأسیساتی (آب، برق، گاز)، شرکت پالایش نفت و دو ملک شخصی هستند که هنوز رفع نشده‌اند. با رفع معارضین و تکمیل طرح، در اردیبهشت‌ماه امسال شاهد بهره‌برداری کامل از این تقاطع غیرهمسطح خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، لوپ‌های این تقاطع غیرهمسطح مسیر شمال سئول را به شرق نیایش متصل می‌کند و ترافیک شمال به جنوب چمران  از این مسیر به سمت کردستان رفته و ترافیک را در مسیر شمال به جنوب توزیع می‌کند. معارض این لوپ در حال حاضر رفع شده و با احداث آن ترافیک منطقه نمایشگاه بهبودی مناسبی می‌یابد.

نصر آزادانی افزود: با توجه به تکمیل بزرگراه یادگار امام و اتصال آن به چمران و سئول، تکمیل این تقاطع ترافیک منطقه را به نحو مناسبی توزیع می‌کند.

این پروژه 3 ماه سریع‌تر در حال انجام است و صرف نظر از هزینه‌های معارضین 4میلیارد تومان هزینه داشته است.

کد خبر 19505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز