همشهری آنلاین: سرپرست مدیریت پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری اعتیاد در سطح مناطق 22 گانه تهران خبر داد و گفت: این کارگاه‌های آموزشی از 2 دی ماه برای مدیران اجتماعی محلات، نواحی و مناطق شهر تهران برگزار می‌شود و از سال آینده این کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات برای شهروندان برگزار خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، زبیده افروز با بیان این مطلب افزود: کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مدیران و کارشناسان اجتماعی مناطق، نواحی و محلات ( مدیران محله و مسوولان خانه‌های رفاه) از 2 دی ماه سال جاری در شهرداری های مناطق 22 گانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است این کارگاه با همکاری موسسه سلامت باور ایرانیان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی در قالب یک برنامه چهار ساعته برگزار شود.

سرپرست مدیریت پیشگیری و ارتقای سلامت اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین پیش بینی شده تا سال آینده کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سطح محلات به انجام رسد.

وی با بیان اینکه این کارگاه های آموزشی سال آینده در تمام طول سال در سرای محلات برگزار خواهد شد، گفت: لازم به ذکر است که این کارگاه های آموزشی به صورت ویژه در برخی مناطق که دارای افراد معتاد بیشتری نسبت به دیگر مناطق هستند، برگزار می شود.

کد خبر 194158
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز