همشهری آنلاین: لیگ برتر بسکتبال کشور هفتمین هفته خود را نیز به پایان برد و تیم پتروشیمی بندر امام با شکست دادن مهرام تهران همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در زنجان تیم همیاری با حمایت پرشور تماشاگران خود موفق شد دانشگاه آزاد تهران را شکست دهد. در این مسابقه تیم همیاری در سراسر مسابقه از حریف خود پیش بود و توانست با نتیجه 73-61 میهمان خود را از پیش رو بردارد. برای همیاری، فاجاردو با 19 امتیاز و برای دانشگاه، جمشیدی با 20 امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیم‌های خود کسب کردند.

در دیگر بازی این هفته تیم البدر بندر کنگ که با بازی خوب خود در هفته گذشته مقابل دانشگاه آزاد تحسین کارشناسان را برانگیخته بود، موفق شد در خانه خود دیگر تیم خوب جنوب، استقلال زرین قشم را با شکست مواجه نماید. در این مسابقه تیم البدر به جز دقایق اولیه مسابقه از حریف خود پیش بود و در دیداری فشرده و نزدیک موفق شد 59-66 تیم استقلال زرین قشم را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در مسابقات امسال دست یابد. در این دیدار مهراد آتشی با 19 و وحید اسلامی با 17 امتیاز بیشترین امتیازات را برای تیم خود کسب کردند.

اما حساس‌ترین دیدار این هفته در بندر امام میان مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام برگزار شد. در این مسابقه تیم مهرام برای اولین بار در مسابقات امسال از بازیکن خارجی خود استفاده نمود، اما پتروشیمی که 6 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته بود، از دقیقه ششم مسابقه توانست از حریف خود پیش افتد و نیمه اول را با 17 امتیاز اختلاف به سود خود خاتمه دهد. در کوارتر سوم مهرام توانست تا حدودی اختلاف امتیاز را کاهش دهد اما بازی هماهنگ تیم پتروشیمی که حمایت گسترده هواداران خود را نیز به همراه داشت، مانع از برتری مدافع عنوان قهرمانی گردید و در نهایت منجر به دومین شکست فصل تیم مهرام شد. با این نتیجه تیم بسکتبال پتروشیمی یک قدم به قهرمانی نیم فصل نزدیک‌تر شده و با 7 پیروزی همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

در گرگان تیم شهرداری این شهر موفق شد در یک بازی زیبا و نزدیک میهمان جنوبی خود صنایع پتروشیمی ماهشهر را با نتیجه 81-69 شکست دهد و به دومین برد خود در مسابقات دست یابد. با این پیروزی تیم گرگان با 9 امتیاز و به علت معدل گل بهتر در رده هفتم جدول قرار گرفت.

در اصفهان تیم ماهان میزبان نفت سپاهان بود و موفق شد با شکست میهمان خود به ششمین پیروزی خود دست یابد و با 13 امتیاز همچنان نزدیک‌ترین رقیب تیم پتروشیمی در جدول رده‌بندی مسابقات باشد. تیم ماهان این دیدار را با نتیجه 58-80 به سود خود خاتمه داد تا هر سه تیم تهرانی هفته هفتم را با ناکامی به پایان ببرند.

هفته هشتم مسابقات روز 27 آذر ماه با انجام پنج دیدار پیگیری خواهد شد.

جدول رده‌بندی


1- پتروشیمی بندر امام، 14 امتیاز
2- فولاد ماهان سپاهان، 13 امتیاز
3- دانشگاه آزاد، 12 امتیاز
4- مهرام تهران، 12 امتیاز
5- همیاری زنجان، 11 امتیاز
6- استقلال زرین قشم، 10 امتیاز
7- شهرداری گرگان، 9 امتیاز
8- البدر بندر کنگ، 9 امتیاز
9- پتروشیمی ماهشهر، 8 امتیاز
10- نفت سپاهان، 7 امتیاز

کد خبر 194021
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز