مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل هماهنگی حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران گفت: با همکاری راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بازدید‌کنندگان نمایشگاه کتاب که در مصلای تهران برگزار می‌شود، مشکل ترافیکی نخواهند داشت.

به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آقایی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات حمل و نقل به بازدید‌کنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.  وی با اشاره به وجود دو ایستگاه مترو در ضلع شمالی و جنوبی مصلای تهران، گفت: این امر باعث شده تا مسئولیت جابه‌جایی مسافران و بازدید‌کنندگان نمایشگاه به قطار شهری واگذار شود.

آقایی افزود: با توجه به اینکه ساعت کار برگزاری نمایشگاه به نحوی است که در ساعات کار متروی تهران قرار دارد، تغییری در ساعت کار مترو به وجود نمی‌آید و برنامه حرکت قطارها همانند قبل دنبال می‌شود.

وی به برگزاری جلسه هماهنگی برای مسئله حمل و نقل مسافران برای جلوگیری از ازدحام و ترافیک در محدوده منتهی به محل برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئله اصلی در امر حمل نقل، پارکینگ وسایل نقلیه است، مقرر شده مکانهای خاصی برای خودروهای سواری، اتوبوسهای شرکت اتوبوسرانی و سایر وسایل حمل و نقل عمومی‌درون شهری و نیز بازدید‌کنندگان شهرستانی در نظر گرفته شود.

آقایی ادامه داد: اتوبوسهایی که از شهرستانها بازدید‌کنندگان را به محل برگزاری نمایشگاه می‌آورند در مجتمع امام خمینی واقع در ضلع شمالی در خارج از مصلی استقرار می‌ یابند.

مدیرکل هماهنگی حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ادامه داد: ضلع شمالی داخل مصلی به عنوان پارکینگ خودروهای سواری و موتور‌سیکلت‌ها، ضلع جنوب شرقی داخل مصلی برای استقرار اتوبوسهای شرکت واحد، جنوب غربی داخل مصلی برای مینی‌بوس و تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 19395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز