همشهری‌آنلاین: مکان فرهنگسرای رسانه تغییر کرد و براساس اعلام، این تغییر به‌دلیل استقبال اصحاب رسانه از برنامه‌ها و فعالیت‌های ارائه‌شده و به‌منظور توسعه‌ میدان فعالیت‌هایش انجام شده است.

ایسنا نوشت: فرهنگسرای رسانه با ارائه‌ برنامه‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با رسانه، اعم از ارائه‌ خدمات در کتابخانه‌ تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی میزگردها و نشست‌های خبری و کارشناسی با تأکید بر موضوعات روز در زمینه‌ سینما، تئاتر، تلویزیون، کتاب و ادبیات و ارائه‌ خدمات به اصحاب رسانه، یکی از فرهنگسراهای تخصصی سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران است.

این فرهنگسرا با توجه به حجم وسیع مخاطبان و همچنین با تأکید بر ضرورت توسعه‌ فعالیت‌های مرتبط با فضاهای رسانه‌ای بنا بر مطالبات اصحاب رسانه و همچنین دست‌اندرکاران عرصه‌های فرهنگی و هنری، از آغاز این هفته به فضایی وسیع‌تر واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا منتقل شده است. همچنین شماره‌ تلفن‌های گویای این فرهنگسرا به شماره‌ 2-22888780 تغییر یافته است.

فرهنگسرای رسانه پیش از این در بلوار کشاورز، نبش کوچه‌ برادران مظفر، پلاک 28 بود.

اکنون 33 فرهنگسرا علاوه بر خانه‌های فرهنگ، کتابخانه، پردیس سینمایی، نگارخانه، موزه و خانه - موزه تحت پوشش سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران هستند که از این میان، فعالیت 6 فرهنگسرای قرآن، انقلاب اسلامی، مترو، رضوان، رسانه و فرهنگسرای مجازی به‌شکل تخصصی و سایر فرهنگسراها با رویکرد محلی و منطقه‌ای تعریف شده است.

کد خبر 193847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز