چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: حتی دزدهای بانک هم بعد از کارشان گاه و بیگاه اشتباهات اساسی مرتکب می‌شوند که به دستگیری‌شان می‌انجامد، مورد یک زن جوان در آمریکا موید این ادعاست.

خبرگزاری اتریش گزارش داد، آنطور که WinFuture خبر داده، این زن نه فقط از بانک دزدی کرده، بلکه به اندازه‌ای بابت این جرم به خود بالیده که در یک ویدئو روی یوتیوب به آن اعتراف کرده است.

این زن 19 ساله چند ساعت پیش از بازداشت، این ویدئو را روی این پایگاه اینترنتی قرار داد. در این ویدئو نشان داده می‌شود که این زن جوان یک پیپ را به نمایش درآورده و سپس بسته‌های متعدد ماریجوانا را جلوی دوربین می‌گیرد. گویا او اینها را از یک خودرو دزدیده و سوئیچ آن را هم به نمایش می‌گذارد.

او دزدی کردنش از بانک‌ را روی یک کاغذ می‌نویسد و جلوی دوربین می‌گیرد و با خنده بیش از 6000 دلار وجه نقد مسروقه را به نمایش می‌گذارد.

این زن جوان خود را قربانی دولت معرفی می‌کند، زیرا بچه‌اش را از او به بهانه اینکه در نگهداری‌اش سهل‌انگاری می‌کند، گرفته است. او روی شبکه‌های اجتماعی خود را مبتلا به ایدز معرفی کرده است.

او روی پروفایل خود اطلاعات شخصی مانند شماره بیمه تامین اجتماعی‌اش را نیز وارد کرده بود و به همین ترتیب بازرسان توانستند به راحتی او را پیدا کنند.

پلیس قصد دارد از این ویدئو به عنوان مدرک جرم استفاده کند. آنگونه که دوربین‌های نظارتی در بانک نیز نشان می‌دهد، این زن 19 ساله در ویدئوی یوتیوب همان لباسی را به تن داشته که در دزدی از بانک پوشیده بود.

کد خبر 193422
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز