همشهری‌آنلاین: دو ماه بعداز توقیف موقت روزنامه‌ شرق توسط هیئت نظارت بر مطبوعات،یکی از اعضای این هیئت از صدور قریب‌الوقوع رای قاضی درباره این روزنامه خبر داد.

به گزارش مهر قاضی ناصر سراج نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات درباره آخرین وضعیت پرونده روزنامه شرق اظهار کرد: بعد از اعلام نظر هیئت نظارت بر مطبوعات مبنی بر توقیف این روزنامه، پرونده روزنامه شرق به دادسرا رفته و دادسرا باید در این زمینه اعلام نظر کند.

وی افزود: اینکه داسرا چه زمانی بخواهد درباره این روزنامه تصمیم بگیرد، مشخص نیست، اما به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

سراج تاکید کرد: من نمی‌توانم فعلا و پیش از صدور رای دادسرا درباره سرنوشت این روزنامه نظری بدهم. باید دید قاضی دادسرا چه حکمی صادر می‌کند.

وی تاکید کرد: هنوز حکمی برای این روزنامه صادر نشده است. هیئت نظارت رای بر توقیف داده است، اما اینکه حکم توقیف باقی بماند و یا به شکل دیگری تغییر کند به نظر قاضی بستگی دارد.

نماینده قوه قضاییه در هیئت نظارت بر مطبوعات افزود: اگر کیفرخواست و یا قرار مجرمیت از سوی دادسرا برای این روزنامه صادرشود و پرونده آن به دادگاه بیاید، دادگاه کیفری استان تهران برای روزنامه شرق تعیین وقت می‌کند.

روزنامه شرق 5 مهر ماه به دلیل انتشار کاریکاتوری توهین‌آمیز از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.

کد خبر 192287
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز