دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر جشنواره عکس پایداری ملی اعلام کرد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مهلت شرکت در این مسابقه تمدید شده است.

جشنواره عکس پایداری

به گزارش همشهری آنلاین، محسن محمدی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به درخواست شرکت کنندگان نسبت به افزایش مهلت شرکت در مسابقه و از طرفی به دلیل حساسیت موضوع تصمیم گرفتیم مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا 30 دی ماه تمدید کنیم. زمان داوری آثار و برگزاری مراسم اختتامیه نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

به گفته وی موضوع این جشنواره "دفاع غیر عامل ، مدیریت بحران و آمادگی‌های عمومی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی" خواهد بود و تمامی عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند در این جشنواره با محوریت جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی ، پایداری و ایمن سازی زیر ساخت های حیاتی کشور ، استمرار خدمت رسانی در بحران ، حفاظت از اسناد و مدارک ، حفاظت فردی و جمعی شرکت کنند.

محمدی افزود: هر عکاس مجاز است حداکثر پنج تک عکس در هر بخش و فقط یک مجموعه عکس (حداکثر ۷ قطعه) ارسال کند و آثار میتوانند رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

دبیر جشنواره پایداری ملی افزود: شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که عکسها نباید توسط برنامه های "فتوشاپ" یا دیگر برنامه های رایانهای دستکاری شده باشند و الزامی است به صورت فایل JPEG با بالاترین کیفیت و روزلوشن ۳۰۰ بر روی - لوح فشرده ارسال شوند. نیازی به ارسال پرینت یا نسخه چاپ شده نیز وجود ندارد.

اولین جشنواره عکس "پایداری ملی" توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 191819
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز