جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مشکلی در خصوص نگه داشتن ولاسکو و حضورش در ایران وجود ندارد، گفت: ولاسکو دو سال دیگر در ایران خواهد ماند.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب،در خصوص قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران تصریح کرد: باید این واقعیت را تمام مردم بدانند که ایران در والیبال تبدیل به یک قدرت بزرگ در قاره آسیا شده است البته به عقیده خیلی از کارشناسان فدراسیون جهانی هم ایران به یک قطب جدید در والیبال جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه 6 دوره است در مسابقات نوجوانان قهرمان آسیا می شویم، افزود: 4 دوره این قهرمانی ها در زمان ریاست من بوده است. با ولاسکو، کارخانه، شهنازی و مظفری به این عناوین دست پیدا کردیم . عده ای زمانی بحث می کردند که این عناوین واقعی نیست چون در رده سنی بزرگسالان نمی توانیم نتیجه بگیریم اما وقتی در بزرگسالان قهرمان شدیم دیگر بهانه ای پیدا نمی کنند.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: قاطعانه می گویم استراتژی فدراسیون این گونه است که بتواند پشتوانه سازی خوبی برای تیم ملی انجام بدهد. تعداد زیادی از بازیکنان جوان در حال حاضر پشت خط تیم ملی بزرگسالان قرار دارند ضمن اینکه سه الی چهار بازیکن همین تیم طی یکی دو سال آینده مستحق حضور در تیم بزرگسالان خواهند بود.

داورزنی در خصوص مشکلات ارز و اینکه آیا با ولاسکو ادامه همکاری خواهند داد، گفت: فضایی که در خصوص ارز به وجود آمده مقطعی است و خواهد رفت اما والیبال در خصوص نگهداری ولاسکو و حضورش در ایران هیچ مشکلی ندارد. با او صحبت های لازم را انجام داده ایم و دو سال دیگر با او به همکاری خود ادامه خواهیم داد.

وی تاکید کرد: ولاسکو بهترین مربی خارجی ایران است و قیمت او با مربیان فوتبالی قابل قیاس نیست. زمانی که ولاسکو را به ایران آوردیم نسبت به مربیان داخلی لیگ کمتر دستمزد دریافت می کرد به طور مثال یک بازیکن سوپرلیگی 500 تا 550 میلیون تومان برای یک فصل پول دریافت می کند. ما زمانی که ولاسکو را به ایران آوردیم یورو 1400 تومان بود با این شرایط وی 80 درصد یک بازیکن داخلی دستمزد می گرفت. اگر در حال حاضر قیمت ارز بالا رفته برای مربی خارجی تفاوت چندانی ندارد.

 

کد خبر 189939
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز