جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

گروه حوادث: خبرنگاران جنایی سی.ان.ان این بار برای گزارش تیراندازی مرگبار به خیابان‌ها نرفتند، بلکه مرد جنایتکار خود به مرکز سی.ان.ان آمد تا جنایتی خونین را رقم زند.

به گزارش سی‌ان‌ان در جریان این جنایت که سه‌شنبه گذشته در محوطه مرکز تلویزیونی این شبکه خبری در جنوب آتلانتا قرار دارد، لحظاتی بعد از آن‌که یک زن جوان به ضرب گلوله از پای درآمد، دوربین‌های فیلمبرداری لحظه به لحظه ماجرای این جنایت را گزارش کردند.

ساعت یک و نیم بعدازظهر سه‌شنبه، وقتی خبرنگاران سی ان ان در مرکز تلویزیونی این شبکه در جنوب شهر آتلانتا در حال تهیه گزارش و خبر بودند، ناگهان صدای شلیک چند گلوله در حیاط مجتمع را شنیدند.

شلیک‌ها توسط یک مرد مهاجم در فاصله بسیار اندکی از مجتمع مرکزی سی ان ان که شامل سرپرستی و استودیوها است صورت گرفته بود و در جریان آن مرد مسلحی بعد از مشاجره با یک زن جوان اقدام به شلیک کرده بود که بر اثر شلیک‌ها، این زن و زن دیگری مجروح شدند که یکی از آنها لحظاتی بعد در مسیر انتقال به بیمارستان جان باخت.

 به گفته مسئولان گارد امنیتی سی ان‌ان، شلیک مرگبار پس از نزاع شدید مرد مسلح و زن جوان در نزدیکی یک پله برقی صورت گرفت و لحظاتی بعد از این شلیک، مقامات امنیتی به سرعت واکنش نشان داده و مرد مسلح هدف قرار گرفت.

لائورا برناردینی از مقامات شبکه خبری سی‌ان‌ان با بیان این‌که تهیه گزارش از شلیک در محوطه شبکه تلویزیونی بسیار عجیب و غیرمنتظره بود، گفت شلیک‌ها باعث بی‌نظمی و هرج و مرج در مرکز سی ا ن ان شد و تحریریه این مرکز به سرعت تخلیه شد.

 لحظاتی بعد از وقوع این جنایت، کریستی پائول از گویندگان شبکه سی ان ان در نخستین بخش خبری در حالی که به‌شدت هیجان‌زده بود گفت لحظاتی قبل تعدادی از کارمندان شبکه وحشت‌زده ساختمان شبکه را تخلیه کردند چرا که جنایتی در محوطه شبکه رخ داده بود.

سی ان ان در فاصله بسیار کمی از وقوع جنایت تصاویری از مرد مسلح را که در کنار یک در شیشه‌ای هدف قرار گرفته بود پخش کرد. پلیس آتلانتا نام تیرانداز و زن مقتول را فاش نکرده است اما مقامات محافظتی سی‌ان‌ان در نخستین واکنش‌ها گفتند مقتول احتمالاً یکی از کارمندان سی ان ان بوده است.

کد خبر 18924

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز