پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مشخصات 25 هزار مدیر در بانک اطلاعات مدیریت کشور ثبت شد. رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشوردر نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهیه بانک اطلاعات مدیران ایران گفت:

تاکنون مشخصات 25 هزار مدیر و افرادی که در دوره های مدیریت شرکت کرده‌اند در بانک اطلاعات مدیران کشور ثبت شده است.

آقای مهدوی افزود: اطلاعات این بانک بر روی پایگاهی اینترنتی به همین نام قرار گرفته است و مدیران ارشد استان ها می توانند از میان آن مدیران سازمانها را انتخاب کنند.

وی افزود: در این بانک ، اطلاعاتی همچون سابقه افراد ، دانش و تجربه آنان و اطلاعات ارزشمند دیگری قرار گرفته است که در تشخیص صلاحیت های مدیریتی افراد تعیین کننده است.

مهدوی گفت: این اطلاعات در اختیار استانداران ، معاون‌های آنان و وزیران و معاونان آنان قرار می‌گیرد تا افرادی که شایستگی بیشتری دارند، انتخاب شوند.

وی افزود: این طرح برای شناسایی و حفظ سرمایه‌های انسانی سازمان‌های دولتی کشور اجرا شده است و در مراحل بعدی گسترش خواهد یافت.

رییس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور گفت: در این مرحله نام مدیران کنونی پایه، میانی و ارشد کشور و نیز افرادی که در دوره های ویژه این مرکز شرکت کرده اند در آن قرار دارد.

وی یکی دیگر از طرح های در دست اجرای مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور را آموزش های ویژه تربیت مدیر اعلام کرد و افزود: در یک دوره زمانی 6 ماهه دوره های مدیریت پایه ، میانی ، ارشد و سیاسی به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

مهدوی گفت: این دوره‌ها بین 120 تا 224 ساعت برگزار خواهد شد و در پایان دوره‌ها گواهی نامه افراد مستعد مدیریت به آنان داده می‌شود.

کد خبر 189036
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز