همشهری‌آنلاین: هواداران تیم تراکتورسازی در پی برد تیم محبوب خود مقابل استقلال، به شادمانی پرداختند. آنان با در دست داشتن پرچم‌های قرمزرنگ تراکتورسازی و حضور در خیابان‌ها و میادین شهر تبریزشادی خود را از پیروزی تیمشان ابراز کردند.

tractor

به گزارش واحد مرکزی خبر حضور دوستداران تراکتورسازی در خیابان‌ها موجب ایجاد ترافیک سنگین شد و رفت و آمد خودروها را با مشکل مواجه کرد. در همین حال سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در کنفـرانس خبری پس از بـازی و بـه دنبال برتری دو بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: روند و سرنوشت بازی را بـازیکنان تراکتور تعیین کردند .

تونی اولیویرا افزود: بازیکنان در بازی امروز با انجام یک بازی کیفی و اجرای دقیق دستورات تاکتیکی در زمین مسابقه به سه امتیاز بازی دست یافتند.

وی افزود: تمرکز وسازمان دهی خوب بازیکنان تراکتورسازی در بازی امروز، شادی را به هواداران تیم هدیه کرد و ارتباط خوب بازیکنان و هواداران در بازی امروز در تعیین نتیجه بازی موثر بود.

اولیویرا گفت: تراکتورسازی در بـازی امـروز نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و هرکسی با هر رنگی بازی امروز تراکتور سازی را پسندید و من به عنـوان سرمربی دوست دارم این روند ادامه یابد و در بازی‌های آینده بهتر شود .

وی افزود: البته می دانم چنین چیزی در فوتبال امکان ندارد، ولی کار امروز بازیکنان ثمره و نتیجه کار کادر فنی و مجموعه تیم بود و آرزوی هر مربی قرار گرفتن تیمش در اوج است.

وی گفت: تراکتورسازی در بازی امروز به تیمی گل زد که بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و 50 درصد گل های خورده اش را در این بازی دریافت کرد و نشانگر بهبود روند تیم تراکتورسازی و میل بازیکنان این تیم به زدن گل های بیشتر است.

ارزیابی مربی استقلال

مربی تیم فوتبال استقلال  تهران نیز در نشست خبری پس از بازی گفت:تاوان حضور بازیکنان در تیم ملی را دادیم .
آقای مجید صالح افـزود : حضور چهار بازیکن در تیم ملی و انجام یک بازی سنگین مقابل کره جنوبی و همچنین مصدومیت نکونام و رحمتی یکی از دلایل اصلی شکست در بازی امروز بود .

وی افزود: نبود جانواریو و توسی نیز در کیفیت بازی امروز استقلال تاثیر گذاشت و رحمتی به اجبار در ترکیب قرار گرفت.
مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر تیمی که تعداد بازیکنانش در تیم ملی زیاد باشد متضرر می شود و استقلال نیز از این امر مستثنی نیست.

آقای صالح خاطـرنشان کرد: البته نمی خواهم بـاخت تیم را توجیه کنم اما در هیچ جای دنیا بـه خاطر بـازی تیم ملی لیگ را چهار هفته تعطیل نمی‌کنند.

وی گفت: البته دراین میان نباید بازی خوب بازیکنان تراکتورسازی و حمایت هواداران این تیم را دست کـم گرفت چرا که آنها با انجام یک بازی خوب و سازمان یـافته و همچنین حمایت هـواداران سه امتیـاز بازی را از آن خود کردند .

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:این بازی دو نیمه متفاوت داشت در نیمه اول استقلال به هیچ عنوان بازی خوبی ارایه نکرد ولی در نیمه دوم و با تغییراتی که در تیم انجام شد تیم در وضع بهتری قرار گرفت و در چند موقعیت می توانست برنده بازی شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری دو بر صفر مقابل استقلال تهران با 20 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد و استقلال با 19 امتیاز و یک پله سقوط در رده پنجم قرار گرفت .

تراکتورسازی در هفته سیزدهم که پنج شنبه این هفته برگزار می شود، میهمان سپاهان صدرنشین است

کد خبر 188393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز