چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: لحظاتی پیش نشست اعضای هیئت دولت در بجنورد با حضور رهبر انقلاب آغاز شد.

هیات دولت

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هئیت دولت در خراسان شمالی لحظاتی پیش با حضور رهبر انقلاب در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد آغاز شد.

در این نشست که ریاست آن بر عهده محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهوراست، وزاری وزارتخانه‌های مختلف و یا معاونین وزرا شرکت دارند.

در نشست امروز هیئت دولت که به دلیل سفر و حضور رهبری به این استان، در بجنورد برگزار شده است، مصوبه‌های پیشنهادی در سفر رهبری بررسی و تصویب می‌شود.

اعضای هیئت دولت ساعت 7:35 دقیقه صبح سه شنبه 26 مهر ماه وارد فرودگاه بین المللی بجنورد شده و مورد استقبال نمانیده عالی دولت در خراسان شمالی و جمعی از مدیران استان شدند.

جلسه هیئت دولت تا ظهر امروز در بجنورد به طول می انجامد و بر اساس برنامه اعضای دولت پس از اقامه نماز، بجنورد را ترک می‌کنند.

پیش از این استاندار خراسان شمالی گفته بود که در این نشست 130 مصوبه در حوزه‌های مختلف پیشنهاد می‌شود که در صورت تصویب، فصل جدیدی از توسعه را پیش روی استان قرار می‌دهد.

محمود احمدی بیغش افزوده بود که این طرح‌ها و پروژه‌ها در قالب مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی تصویب می‌شود و تمامی آن‌ها نیز در مدت سه سال به اتمام خواهند رسید.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این مصوبات را چندین هزار میلیارد تومان ذکر کرده و گفته بود که در این مصوبات ملزومات توسعه متوازن استان لحاظ شده است.

کد خبر 188125

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز