همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیمش را برتر از ایران دانست و گفت: ما موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما ایران از یک موقعیتش به گل برتری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، "چوی کانگ - هی" که پس از شکست یک بر صفر سه شنبه شب تیمش برابر ایران در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه ما نتوانستیم در این دیدار از برتری خود استفاده کنیم و در حالی که تیمی جوان و آماده را در اختیار داشتیم اما بازهم شکست خوردیم.

وی افزود: از ابتا جو خوبی بر بازی حاکم بود و ما تیم برتر میدان بودیم. ما در نیمه اول می توانستیم دو بار دروازه ایران را بازکنیم اما توپ هایمان به تیر دروازه خورد. در مقابل ایران در یک موقعیتی که نصیبش شد به یک گل رسید و توانست سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: ما روز بسیار سختی را پشت سرگذاشتیم. فکر نمی کنم بی تجربگی عامل شکست ما شد چرا که موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. با این حال همه چیز برای ما تمام نشده است و در آینده می توانیم این شکست را جبران کنیم.

چوی کانگ در پاسخ به این پرسش که آیا حضور یک هفته ای شما در تهران روی نتیجه گیری در این دیدار تاثیرگذار بود خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم این موردی باشد که در این شکست تاثیر داشته باشد. ما به خاطر شرایط آب و هوایی زودتر به تهران آمدیم که فکر نمی کنم یک هفته زمان زیادی برای یک اردو باشد.

کد خبر 188123
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز