همشهری آنلاین: رئیس اسیتیج جهانی از تمایل همکاری برای تولید مشترک با ایران خبرداد و گفت: علاقمندیم تا با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایران نمایش مشترکی را تولید کنیم اما این اتفاق منوط به دیدار و تعامل با اعضای اسیتیج کشور ایران است.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، ایوت الیزابت هاردی رئیس جهانی اسیتیج  ضمن ابراز رضایت از کیفیت آثار نمایشی ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: علاقمندیم تا با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایران نمایش مشترکی را تولید کنیم اما این اتفاق منوط به دیدار و تعامل با اعضای اسیتیج کشور ایران است.

وی ادامه داد: باید دبیر و دیگر مسئولان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایران ارتباط قابل توجه ای بین یکدیگر ایجاد کنند تا به واسطه این ارتباطات به کشورهای دیگر دنیا منتقل شود، اطلاع کشورهای دنیا از فعالیت‌های ایران باعث می‌شود تا تولیدات مشترک در سطح جهانی زودتر به وقوع بپیوندد.

رئیس جهانی اسیتیج افزود: اگر قرار باشد که تفاهنامه‌ای هم با ایران به امضا برسد از طریق تعامل و ارتباط با دیگر کشورهای جهان امکان پذیر می‌شود.

وی درادامه درباره مزایای تفکیک بخش نوجوان از بخش کودک درنوزدهمین جشنواره تئاترکودک و نوجوان همدان گفت: تفکیک نمایش‌های گروه سنی کودک و نوجوان این مزیت را دارد که بچه‌ها می‌توانند نمایش خاص گروه سنی خود را تماشا کنند زیرا خردسالان، کودکان و نوجوانان هرکدام طرز تفکر خاص خودشان را دارند و نمی‌تواند در یک نمایش مفاهیم را به هر سه گروه القا کرد پس بهتر است که نمایش‌ها به تفکیک گروه‌های سنی بر روی صحنه بروند.

کد خبر 187384

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز