همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه "اگر مورد تعرض قرار بگیریم، 75 میلیون ایرانی آماده جنگ هستند"، گفت: کسانی که فضا را فضای تهدید نشان می‌دهند، اشتباه می‌کنند، چراکه ثبات در جمهوری اسلامی ایران، واقعیت ثابت شده‌ای است.

سیاری

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: ما آماده‌ایم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران آنقدر بالا است که می‌توانیم در برابر هر تهدیدی ایستادگی کنیم و آنقدر توانمندی در زمین، هوا و دریا داریم که به هیچ کشوری اجازه تعرض نخواهیم داد.

وی با اشاره به مانور نظامی کشورهای غربی در خلیج فارس، به آمادگی ایران اشاره کرد و گفت: همه می‌دانند که دشمنان در همه زمینه‌ها از جمله در جبهه اقتصادی در مقابل ملت ایران متحد شده‌اند اما دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که ملت ایران به درستی با این بازی‌ها و تهدیدهای دشمن آشنا است و چنانچه اقتضا کند جواب قاطعی به این تهدیدها خواهد داد.

سیاری با بیان اینکه "جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلفی در حال پیشرفت است"، خاطرنشان کرد: برخی دشمنان می‌خواهند پیشرفت‌های ایران در همه زمینه‌ها را کوچک جلوه دهند اما ملت بزرگ ایران به خوبی به این امر آگاه است. جمهوری اسلامی ایران آمادگی و ثبات کامل دارد و این آمادگی در دریا، زمین و هوا است و اگر مورد تهدید و تعرضی قرار گیریم 75 میلیون ایرانی آماده جنگ هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان، به رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح بویژه سربازان و کارکنان نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: مهم است که مردم ما ببینند در دریا چه می‌گذرد چه چیزی این حماسه‌ها را جاودان می‌کند.

کد خبر 186682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز