همشهری آنلاین: حزب موتلفه اسلامی در واکنش به یادداشت روز چهارم مهر ماه روزنامه کیهان طی اطلاعیه‌ای تأکید کرد که اعضای این حزب در یکسال گذشته هیچ گونه دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت روز چهارم مهر ماه این روزنامه که با عنوان «آن سوی این هیاهو!» منتشر شد از دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داده بود که این خبر طی اطلاعیه‌ای از سوی حزب موتلفه تکذیب شد.

حزب موتلفه اسلامی در این اطلاعیه آورده است: «در روزهای اخیر برخی از سایت‌ها و روزنامه‌ها خبری نادرست را منتشر کرده‌اند که اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار داشته‌اند که منبع این خبر ستون یادداشت روز روزنامه کیهان در تاریخ چهارم مهر ماه 91 با عنوان "آن سوی این هیاهو" به قلم آقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول این روزنامه بوده است. حزب موتلفه اسلامی ضمن تکذیب این خبر یادآور می‌گردد که اعضای این حزب طی یکسال اخیر هیچگونه دیداری با آیت الله هاشمی رفسنجانی نداشته‌اند.»

«آن سوی این هیاهو!» عنوان یادداشت روز روزنامه کیهان به قلم «حسین شریعتمداری» است که در آن به بازگشت و بازداشت مهدی هاشمی و دستگیری فائزه هاشمی پرداخته شده است.

کد خبر 186036
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز