همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال ایران سومین پیروزی خود در مسابقات کاپ آسیا را مقابل تیم ملی تایوان کسب کرد.

basketball

چهارمین روز از چهارمین دوره مسابقات کاپ آسیا با برتری ملی‌پوشان کشورمان مقابل تایوان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در این مسابقه تیم ایران با ترکیب فرید اصلانی - حامد آفاق - صمد نیکخواه بهرامی- اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان پا به میدان گذاشت و تا اواخر کوارتر اول نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. کوارتر دوم اشتباهات تیمی به اوج خود رسید و تایوان موفق شد اختلاف امتیاز خود با ایران را به عدد ۱۰ برساند.

در کوارتر سوم بسیرویچ ترجیح داد که آرن داودی را به جای اصلانی جوان و خسته وارد زمین نماید. تیم ایران در این کوارتر با دفاع پرفشار خود بارها و بارها تیم تایوان را مجبور به اشتباه کرده و با هوشیاری در حملات موفق شد نتیجه این کوارتر را 27 بر 12 به سود خود به پایان ببرد.

در کوارتر چهارم نیز برتری از آن تیم ملی ایران بود و در نهایت تیم ایران موفق شد تایوان را با نتیجه ۶۳-۷۱ شکست دهد و همچنان بدون باخت به کار خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

صمد نیکخواه بهرامی با بازی عالی خود موفق به کسب ۲۴ امتیاز برای تیم ایران شد، ضمن آن که اوشین ساهاکیان - آرن داودی و حامد آقاق نیز با بازی درخشان خود در نیمه دوم سهم به سزایی در کسب این پیروزی داشتند.

آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی روز سه‌شنبه (28 شهریور) ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران مقابل ژاپن، میزبان مسابقات برگزار خواهد شد. تیم ملی ژاپن نیز همانند ایران هر سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است و نبرد این دو تیم تکلیف سرگروهی را مشخص خواهد نمود.

 

کد خبر 184918
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز