همشهری آنلاین: حوزه هنری در پی انتشار فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، این حرکت کینه توزانه و تحریک بر انگیز غرب را محکوم کرد.

پوستر فرهنگی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری متن بیانیه حوزه هنری به شرح زیر است:

سینمای آمریکا و اتاق فرمان آن که در اختیار صهیونیزم بین‌المللی است، سالیان سال است که به زرادخانه‌ای برای حمله به ارزشهای الهی و انسانی بدل شده است و روزی نیست که فیلم یا فیلم هایی تحریک آمیز علیه باورهای دینی و اعتقادی بشریت در آمریکا ساخته نشود.

چه فیلم هایی که ظاهرا داستانسرایی‌های سرگرم کننده دارند و چه فیلمهایی که در ظاهر و باطن به دین، آیین و انسانیت انسان‌ها حمله‌ور می‌شوند.

تاریخ سینمای آمریکا مشحون از آثاری است که در جهت ترویج ارزش‌های آمریکایی، الفبای خیانت به بشریت و اعتقادات دینی و مذهبی را آموزش می‌دهند.

از هم پاشیدگی نظام خانواده، ارزشهای معنوی و الهی در آمریکا به حدی است که نسل امروز این سینما که دست پرورده فیلمسازان ملعون، بی دین و مرتد پیشین هستند، به جای هرگونه تعارف؛ و به دور از حیا و بدون ابا از مجازات یا سرزنش دولتمردان آمریکایی، یک راست به سمت بهترین و والاترین برگزیدگان الهی انگشت اهانت دراز می‌کنند و در این اقدام، مسیحی و کلیمی و مسلمان نمی‌شناسند.

سینمایی که امروز نگاه ناپاکش را به سوی برگزیده برگزیدگان و خاتم و نگین انگشتری پیامبران الهی گردانده است، پیش از این بی‌حیایی‌هایش را در حق ادیان دیگر ابراهیمی روا داشته و هر یک را به گونه‌ای مورد بدترین اهانت‌ها قرار داده است.

غافل از این که این آخرین ایستگاه قطار سینمای صهیونیستی آمریکا و آخرین اقدام بی‌خردانه و کینه توزانه دشمنان اسلام است.

مسلمانان غیور و جان برکف جهان که این روزها با خیزش بی بدیلشان، نقشه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی دنیا را عوض کرده‌اند، اجازه نخواهند داد حکومت بی خردان بی تاریخ آمریکایی و صهیونیستی بر دنیای سیاست و فرهنگ و هنر ادامه یابد.

هنرمندان و متفکرین و نسل نواندیش و نورسته مسلمان جهان تمام قد در برابر این بی‌دینی‌ها و بی فرهنگی‌ها خواهند ایستاد و جزای کلوخ اندازان به ساحت پیامبر اعظم صلوات الله علیه را با سنگی بزرگ و تحمل ناپذیر ادا خواهند کرد و ابابیل وار، سر و روی کفار و دین ستیزان و سلطه جویان را خواهند نواخت.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، به نمایندگی از جامعه هنرمندان مسلمان ایران اسلامی، این ضایعه بزرگ را به همه مسلمانان دنیا بخصوص هنرمندان دردمند و خشمگین و غیور جهان تسلیت می‌گوید و همه امکاناتش را در راه مبارزه با نظام اسلام ستیز و کینه جوی آمریکایی و صهیونیستی به کار خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 184519

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز