پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین – محمد رسولی: شرکت Adobe اعلام کرد که نسخه 3 مجموعه نرم‌افزارهای Creative Suite این شرکت در ماه آینده میلادی به بازار خواهد آمد.

 Adobe Creative Suite 3.0 که در آوریل 2007 وارد بازار می‌شود، به گفته کارشناسان این شرکت و بسیاری از صاحبنظران، شامل بهترین، عالی‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای این شرکت در طول عمر 25 ساله این شرکت خواهد بود.

این مجموعه نرم‌افزاری شامل نرم‌افزارهایی نظیر فتوشاپ برای ویرایش عکس، Dream Weaver برای طراحی وب و ... خواهد بود که می‌توانند کمک شایانی به طراحان، گرافیست‌ها، سازندگان فیلم و هنرمندان برای چاپ، ساختن فیلم، طراحی وب و کار با موبایل ارائه کند.

 علاوه بر این، Creative suite 3.0 شامل نرم‌افزارهای مولتی‌مدیای جالبی است که برای اولین بار توسط این شرکت ارائه شده‌ است. از جمله آنها می‌توان به Flash Player  آن اشاره کرد که به کاربران امکان مشاهده ویدیوهای تحت وب و کار با سایت‌هایی نظیر YouTube و MySpace  و ... را به کاربران می‌دهد. همچنین نرم‌افزارهایی برای کار با تلفن‌های همراه نیز در این مجموعه قرار داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را که شامل شش نرم افزار کامل است را بین 1599 تا 2499دلار خریداری کنند. علاوه بر آن مکان خرید 13 نرم‌افزار به صورت جداگانه نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به Photoshop CS3، Illustrator CS3  ، Flash CS3 Professional  ، Dream Weaver CS3 ، Adobe Premiere  pro CS3 و After Effects 3 اشاره کرد.

 تمام نرم‌افزارهای موجود در Creative Suite 3.0  سازگار با سیستم‌عامل‌های ویندوز XP ، ویندوز ویستا و Mac OS شرکت اپل طراحی شده‌اند.

شرکت Adobe که همواره به دلیل نرم‌افزار Acrobat Reader و فتوشاپ خود معروف بوده است، از چندی پیش تصمیم گرفته است با افزایش محصولات، خود را از حالت تک محصولی خارج کرده و بر درآمدهای خود بیافزاید.

در همین راستا این شرکت هفته پیش نیز نسخه آلفای نرم‌افزار آپولوی خود را ارائه کرد که مخصوص توزیع آنلاین بوده و در حال حاضر در سایت eBay و چند سایت دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 18430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز