همشهری آنلاین: کارگاه نقاشی برج جهانی قابوس در آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان در برج قابوس شهرستان گنبد برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، در کارگاه نقاشی برج جهانی قابوس با توجه به ثبت جهانی این برج در یونسکو 50هنرمند جوان در آخرین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان در شهرستان گنبد استان گلستان این برج را به تصویر می‌کشند.

کارگاه نقاشی "عفاف و حجاب" نیز با حضور 60 هنرمند جوان روز جمعه 17شهریورماه در پارک شهر گرگان برگزار می‌شود.

اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان نیز با معرفی برگزیدگان ساعت 18 جمعه 17 شهریورماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گرگان برگزار خواهد شد.

283 هنرمند جوان از 31 استان کشور و  30هنرمند از 19 کشور به صورت کارگاهی در رشته‌های مختلف تجسمی از 14 تا 17 شهریور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

21هنرمند داوری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان را انجام می‌دهند.

هنرمندانی از اتریش، سوئد، مجارستان، ترکیه ، کره جنوبی، سوریه، تاجیکستان، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان، بنگلادش، کنیا، پاکستان، افغانستان، تونس، سنگال، تانزانیا، زیمبابوه، ارمنستان در این جشنواره حضور دارند.

جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان برای پنجمین سال است که در استان گلستان برگزار می‌شود و در افتتاحیه این دوره قرار شد بیستمین دوره جشنواره نیز در گرگان برگزار شود.

کد خبر 183581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز