یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۵:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل تابستان یکشنبه 12 شهریور ماه ساعت 16:30 فیلم "توآزادی" محصول سال 1379 به مدت 85 دقیقه و با هنرمندی عبدالرضا اکبری، پریوش نظریه، آسیه کلانی، احسان قائمی و...، در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

سینمای کودک

به گزارش همشهری آنلاین، داستان فیلم تو آزادی ساخته محمد علی طالبی، در مورد محسن قادری و سهراب در زمره مددجویان کانون اصلاح تربیت هستند که در آستانه آزادی قرار دارند.

ولی اولیای آنان برای تحویل گرفتنشان نیامده‌اند چرا که سهراب اصلاً پدر و مادر ندارد و محسن هم که پدر دارد به دلیل نامعلومی از وی بی خبر است.

مدیر کانون سعی می‌کند مسئله این دو مددجو را حل کند از همین رو به کمک یکی از مددکارها سهراب به یکی از مراکز سرپرستی سازمان بهزیستی انتقال می‌دهد و خود به همراه محسن عازم اصفهان یعنی محل سکونت خانواده او می‌شود.

در طی راه محسن همه آرزوها و رویاهایش را برای مدیر کانون باز می‌گوید و رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای مابین آن دو به وجود می‌آید هنگامی که به خانه محسن می‌رسند، متوجه می‌شوند نامادری چندان رغبتی به بازگشت او به خانواده ندارد و همسرش یعنی پدر محسن را وادار می‌سازد تا وی را از خانه بیرون کند.

مدیر کانون محسن را با همان اتومبیلش به تهران بازمی‌گرداند در حالی که دیگران شادی و سرزندگی را در او شاهد نیستند.

در یک غفلت مدیر، محسن فرار می‌کند ولی به زودی او را در میان بچه‌های خیابانی که گرد آتش می‌خوانند و می‌رقصند، می‌یابد.

علاقمندان در خصوص استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در فصل تابستان در سالن سینماتک می‌توانند تاروز 9 مهرماه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 183088

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز