دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: ثبت نام در چهاردهمین دوره­ آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) آغاز شده است و به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

به گزارش مهر، آزمون زبان مشتمل بر 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل بوده و دارای سه بخش "درک مطلب شنیداری"، پرسش های "گرامر و ساختار" و "درک مطلب نوشتاری" است.

داوطلبان باید یک قطعه عکس پرسنلی، کارت ملی و صفحه­ اول شناسنامه­ خود را اسکن کرده و هنگام ثبت نام، از طریق همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

عدم ارسال مدارک به منزله­ انصراف از شرکت در آزمون است و ثبت نام الکترونیکی، پرداخت هزینه­ شرکت در آزمون و داشتن کد ثبت نام (Registration Code) بدون ارسال هر یک از مدارک فوق، فاقد اعتبار است و مجوز شرکت در آزمون به شمار نمی‌آید.

آزمون در روز پنجشنبه 13 مهر ماه 91 برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 11 مهر ماه 91 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است.

کارنامه­ اینترنتی از ساعت 18 روز چهارشنبه 19 مهر ماه 1391از طریق سایت سنجش قابل دریافت است. این کارنامه دارای کد ویژه یا Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل استعلام است و کارنامه­ چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت­ کنندگان صادر نخواهد شد.

کد خبر 182521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز