همشهری‌آنلاین: نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی را معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 23 تا 30 شهریورماه جاری در سالن حجاب تهران برگزار می‌کند.

press

به گزارش روز جمعه روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، مطبوعات و رسانه‌هایی که در زمینه مسایل خانوادگی، اطلاع ‌رسانی، آموزش و تفریح و سرگرمی نهاد خانواده و اعضا فعال باشند در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات، ارتقای هرم آگاهی‌های عمومی، افزایش سواد رسانه‌ای و قدرت تشخیص و انتخاب مردم در حوزه رسانه از اهداف برگزاری نمایشگاه مطبوعات خانواده اعلام شده است.

در این نمایشگاه تمام نشریاتی که مورد نیاز هر یک از اعضاء خانواده اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بانوان و سالمندان خانواده‌ها است، حضور خواهند داشت و محصولات رسانه ‌ای خود را در کنار برنامه‌های جنبی و مورد علاقه خانواده‌ها به بازدید‌کنندگان عرضه می کنند.

برگزاری سلسله نشست‌های مطبوعات در خانه با حضور چهره‌های گوناگون فرهنگی، روان‌ شناسی، سینمایی و ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور با عنوان سبک زندگی و سالن ویژه کودکان و نوجوانان از بخش های این نمایشگاه فرهنگی است.

کد خبر 182110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز