تعلل وزارت راه و شهرسازی در اعلام شرایط دریافت مسکن ویژه تا عیدفطر، استانداری تهران را برآن داشت تا در یک اقدام پیش دستانه زمان ثبت‌نام و برخی از شرایط دریافت این واحدها را اعلام کند.

به گزارش همشهری وزیر راه و شهرسازی پیش از این گفته بود که تمام اخبار این حوزه صرفا توسط شخص وی اعلام خواهد شد اما دیروز معاون عمرانی استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس زمان آغاز ثبت‌نام را 10شهریورماه عنوان و دلیل این تأخیر را ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی توسط وزارت راه و شهرسازی بیان کرد.

به گفته محمدرضا محمودی سابقه سکونت 10ساله در تهران، تأهل و بهره‌مند نشدن از وام‌های مسکن از شرایط ثبت‌نام در این مسکن‌های ویژه است. یکی از مقامات وزارت راه و شهرسازی هم گفت: پروژه ساخت مسکن ویژه تهران به‌دلیل عدم‌آغاز ثبت‌نام و کمبود منابع مالی مورد نیاز با کندی همراه است.

او خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌هایی که دست‌اندرکاران این پروژه ارائه کرده‌اند طی یک هفته گذشته قیمت میلگرد و تیرآهن کیلویی 200تومان افزایش یافته است بنابراین پروژه تهرانسر نیاز مبرم به آغاز ثبت‌نام متقاضیان و سپس استفاده از آورده این متقاضیان برای سرعت دادن به ساخت پروژه دارد.

کد خبر 181925
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز