همشهری‌آنلاین: با گذشت یکسال از تشدید اختلافات میان کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا و مدیران این شرکت بر سر افزایش دستمزدها ، بیش از نود درصد از مهمانداران لوفت هانزا خواستار برپایی اعتصاب شدند.

lufthansa

در رای گیری اتحادیه سازمان مستقل مهمانداران آلمان ، هشتاد و سه ممیز دو دهم درصد به اقدامی در جهت پیشبرد خواسته‌ها برای افزایش حقوق رای مثبت دادند و نود و هفت و نیم درصد نیز خواستار برگزاری اعتصاب شدند.

اتحادیه مهمانداران مستقل آلمان در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد: «مدیریت لوفت هانزا باید به این نتیجه برسد که با مهمانداران به همکاری بپردازد و نه اینکه علیه ما کار کند. ما آماده آغاز اعتصاب و یا مذاکره برای رسیدن به توافق هستیم.»

به گزارش پایگاه اینترنتی وّرد سوسیالیست، به رغم تلاشهای اتحادیه مهمانداران پرواز در جهت ترغیب مدیریت لوفت هانزا به افزایش دستمزدها، به نظر می رسد این شرکت به برنامه ریاضتی خود به شدت پایبند است.

سیمون منه رئیس بخش مالی لوفت هانزا هفته گذشته اعلام کرد این شرکت قصد دارد تا سال دو هزار و چهارده سود خود را دست کم یک و نیم میلیارد یورو افزایش دهد و در سال دو هزار دوازده نیز صد تا دویست میلیون یورو به اندوخته خود بیافزاید.

کد خبر 181188
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز