همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مردادماه سال جاری برای اعزام به خدمت فراخواند.

به گزارش ایسنا، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد(1355) تاپایان مرداد( 1373) برای انجام خدمت دوره ضرورت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم وزیر دیپلم سال‌های مذکورکه برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 از سازمان وظیفه عمومی ناجا دریافت کرده‌اند می‌بایست راس ساعت و تاریخ درنظرگرفته شده در محل و مراکزتعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حضورداشته باشند.

 مشمولان ساکن تهران بزرگ:

 براساس این گزارش، کلیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب وغیرغایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 هستند، می­‌بایست رأس ساعت 6 صبح روز( شنبه 21مردادماه سالجاری) به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا درقالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح ابلاغ شده است حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 مشمولان ساکن سایر استان‌های کشور:

 در این گزارش آمده است که کلیه مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب و غیرغایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم مرداد ماه سال 1391 هستند؛ بایستی رأس ساعت 7 صبح شنبه(21 مردادماه سالجاری) به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 براساس این گزارش، عدم حضور به موقع درزمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود و در ضمن آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده‌اند می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

کد خبر 180004
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز