همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس درباره نتیجه پیگیری استیضاح وزیر جهادکشاورزی گفت: تعداد نمایندگان موافق استیضاح وزیر جهادکشاورزی به بیش از حدنصاب رسیده و امضای آنها جمع‌آوری نیز شده است.

«عباس پاپی‌زاده بالنگان» در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره افزود: کارهای مربوط به استیضاح «صادق خلیلیان» وزیر جهادکشاورزی انجام شده و تعداد نمایندگان موافق استیضاح خلیلیان که امضاءشان جمع‌آوری شده است به بیش از حدنصاب لازم برای طرح استیضاح نیز رسیده است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه «آیا امضاءکنندگان استیضاح وزیر جهادکشاورزی از کمیسیون تخصصی مربوطه هستند یا از کلیه کمیسیون‌ها»، گفت: نمایندگان از کمیسیون‌های مختلف موافق استیضاح خلیلیان هستند. هر چند که حتی در درون کمیسیون کشاورزی برخی نمایندگان هستند که با استیضاح وزیر جهادکشاورزی مخالفت دارند.

بر طبق این گزارش، وضعیت قیمت مرغ، پائین آمدن راندمان کشاورزی و اینکه سیلوهای دولتی تا حال فقط دو میلیون تن از سیزده میلیون تن گندم تولید شده را خریداری کرده‌اند، از موارد مورد نظر پیگیری‌کنندگان استیضاح وزیر جهادکشاورزی است.

کد خبر 179966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز