همشهری آنلاین: نتایج اولیه بیست و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی به همراه اسامی واجدین شرایط پذیرش -سه برابر ظرفیت- اعلام شد و داوطلبان تا روز پنجشنبه 19 مرداد فرصت انتخاب رشته دارند.

به گزارش مهر، بیست و ششمین دوره پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی 29 تیر با رقابت 2 هزار داوطلب در 9 شهر برگزار شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی انتخاب رشته در مدت یک هفته انجام می گیرد و سند تعهد محضری استفاده کنندگان از سهمیه بومی برای اطلاع این گروه قابل دسترسی است.

دبیرخانه همچنین شرایط سهمیه نیروهای مسلح را اعلام کرد. بر این اساس سهمیه نیروهای مسلح از پذیرش عام صورت می پذیرد و برابرمصوبه شورای عالی بهداشت و درمان آجا، ادارات بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه آجا، حضور استفاده کنندگان از سهمیه مذکور را در مدت مقرر در مناطق معین شده تضمین می کند.

از استفاده کنندگان از سهمیه نیروهای مسلح قبل از تحویل معرفی نامه جهت ثبت نام تعهد محضری درخصوص خدمت در طول مدت در محل معین شده اخذ و رونوشت آن به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، همچنین به سازمان نظام پزشکی کل کشور و سازمان های نظام پزشکی استان های مورد نظر ارسال شده و نامبردگان در مدت مورد تعهد فقط درمناطق مذکور حق فعالیت درمانی در خارج از ساعات اداری خواهند داشت.

کسب 80 درصد نمره آخرین فرد قبولی درهر رشته - محل برای استفاده کنندگان از سهمیه نیروهای مسلح الزامی است.

 

انصراف از پذیرش بومی در زمان انتخاب رشته امکان پذیر است. داوطلبان در زمان انتخاب رشته باید به اطلاعیه تکمیلی به خصوص جدول ظرفیت و نحوه پذیرش سهمیه و پذیرش ها دقت کنند. داوطلبان متقاضی استفاده از پذیرش بومی باید براساس جدول شماره 1 دفترچه راهنمای آزمون بیست وششمین دوره پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی عمل کنند.

نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی 7 شهریورماه اعلام می شود.

کد خبر 179919

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز