جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند تلفن همراه اچ ‌تی ‌سی اعلام کرد انتظار دارد میزان درآمدش در سه ماهه سوم امسال کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از تایپه، شرکت اچ‌تی‌سی در سال 1997در تایوان تاسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. این شرکت در زمینه تولید گوشی های هوشمند تلفن همراه جایگاه پنجم را در جهان دارد.

این شرکت اعلام کرد انتظار دارد میزان درآمدش در سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه دوم ، بیست و سه درصد کاهش یابد. این میزان کاهش بیشتر از رقمی است که کارشناسان مالی پیش بینی کرده بودند.

اچ‌تی‌سی پیش بینی کرده است میزان درآمدش در سه ماهه سوم امسال به حدود هفتاد تا هشتاد میلیارد دلار تایوان معادل یک میلیارد و نهصد میلیون یورو تا دو میلیارد و دویست میلیون یورو برسد. این در حالی است که مسئولان این شرکت پیش بینی کرده بودند میزان درآمدهای این شرکت به نود و دو میلیارد و پانصد و ده میلیون دلار تایوانی برسد.

علت کاهش درآمد اچ‌تی‌سی رکود اقتصادی و مالی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا اعلام شده است که محصولات این شرکت در بازار آنها به فروش می‌رفت.

کد خبر 179738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز