چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه شهری: سیستم خبررسانی روزنامه همشهری از طریق sms با استقبال شهروندان مواجه شده است.

محمد مهاجری مدیر اطلاع‌رسانی الکترونیک همشهری با اعلام این خبر گفت: در پی استقبال گسترده از خبرهای همشهری که به‌صورت sms   برای مشترکان ارسال می‌شد، همشهری ارسال اخبار به‌طور منظم و با سرعت بالا را در دستور کار خود قرار داد و از شهروندان خواست از طریق آبونمان، سرویس‌های خبری همشهری را درخواست کنند. با توجه به اعتماد و علاقه مخاطبان این طرح با استقبال روبه‌رو شد به‌طوری که در مدت کمتر از 2 هفته، بیش از 12هزارو 175 نفر با واریز حق اشتراک، درخواست عضویت کرده‌اند.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی الکترونیک همشهری از علاقه‌مندان دریافت اخبار از طریق sms ، درخواست کرد با مراجعه به آگهی مندرج در روزنامه همشهری، مشترک این سرویس شوند.

مهاجری افزود: در حال حاضر خبرها در 12 گروه تولید می‌شود و برای هر گروه نیز روزانه به‌طور متوسط بین 7 تا 12 خبر ارسال می‌شود.

وی همچنین در مورد مسابقه sms  که هر روز در صفحه آخر روزنامه چاپ می‌شود گفت: روزانه بین 25 تا 40 هزار نفر در این مسابقه شرکت می‌کنند که به 12 نفر (5 نفر از تهران، 5 نفر از شهرستانها و 2 نفر از مشترکان sms  خبری) جایزه نقدی داده می‌شود.

مهاجری در پاسخ این سؤال که برخی مشترکان sms  از کم بودن اخبار ارسالی گلایه دارند، اظهار داشت: سعی می‌کنیم حداقل تعهد خود را در برابر مشترکان انجام دهیم اما از آن‌جا که به تهیه خبرهای جذاب و مفید اعتقاد داریم، برای برخی گروه‌ها، تولید انبوه خبرهای کیفی امکان ندارد با این حال سعی می‌کنیم با ارسال خبر بیشتر در روزهای آتی، این کمبود را جبران کنیم.

کد خبر 17889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز