همشهری آنلاین: نمایش آبی"ماروپله" با دراماتورژی و کارگردانی ندا شاهرخی، اجراهای خود را از 30 تیرماه در استخر شمال غربی محوطه باغ هنر آغاز کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه طرح نمایش‌های آبی که سال گذشته با حمایت خانه هنرمندان ایران، در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری و به منظور بهره برداری حداکثری از فضاها و امکانات باغ هنر و همچنین برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با مخاطبان خاص و عام تهیه و اجرایی شد، نمایش آبی "ماروپله" نیز اجراهای خود را از جمعه 30 تیرماه به مدت 20 شب، در استخر شمال غربی محوطه باغ هنر آغاز کرد.

اجرای نمایش‌های محیطی و آبی، که سال گذشته برای نخستین بار در ایران با نمایش آبی"مکبث" به کارگردانی بهروز پناهنده آغاز شد، استقبال کم نظیر علاقمندان و مخاطبان را نیز به همراه داشت.

این نمایش، بر پایه بازی مار و پله و با مشارکت مستقیم تماشاگران در کنترل و هدایت سه کاراکتر اتللو، هملت و لیدی مکبث که هر سه بروی صفحه مار و پله‌ای که درون استخر وجود دارد، شکل می‌گیرد.

از دیگر عوامل این نمایش 30 دقیقه‌ای که با توجه به ساختار و نوع مشارکت تماشاگران تا مدت زمان 60 دقیقه نیز متغیر خواهد بود، می‌توان به عادل چراغی طراح گریم، صحنه و لباس، نسیم احمد پور دستیار کارگردان و مهدی سربازی روابط عمومی اشاره کرد.

نمایش "مار و پله" هر روز به استثناء شنبه‌ها از ساعت ۲۱ در استخر شمال غربی باغ هنر پذیرای علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

کد خبر 178139

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز