همشهری آنلاین: رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال سهمیه آزاد به حساب می‌آید و به همین خاطر مشکلی برای امضای قرارداد با این باشگاه ندارد.

حبیب‌الله شیرازی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت باشگاه استقلال برای امضای احتمالی قرارداد با فرهاد مجیدی تصریح کرد: اینجا بحث قطعی یا قرضی بودن انتقال مجیدی به الغرافه مطرح نیست. مجیدی سابقه بازی در استقلال را دارد و به همین خاطر در صورتی که بخواهد مجددا با این باشگاه قرارداد ببندد مانعی وجود ندارد، چون او سهمیه آزاد به حساب می‌آید.

 وی افزود: این حالت برای مجیدی فقط در باشگاه استقلال صدق می‌کند. یعنی اگر یک باشگاه لیگ برتری دیگر بخواهد این بازیکن را جذب کند، دیگر بحث سهمیه آزاد مطرح نیست. در واقع اگر هفت سهمیه لیگ برتری باشگاه‌های دیگر پر باشد مجیدی نمی‌تواند به آن باشگاه‌ها برود.

 رئیس هیات فوتبال استان تهران در ادامه درباره فعالیت غیرقانونی مدرسه فوتبال غلامحسین فرزامی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، تاکید کرد: چون باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند، هر فردی که می‌خواهد با نام این دو باشگاه مدرسه فوتبال بزند باید ابتدا از آنها مجوز بگیرد.

 شیرازی ادامه داد: متاسفانه فرزامی با استفاده از نام استقلال اقدام به ایجاد مدرسه فوتبال کرده است. من به باشگاه استقلال نامه زدم تا بدانم آیا این مدرسه فوتبال با اجازه این باشگاه احداث شده است یا خیر. اگر باشگاه استقلال مدرسه فوتبال فرزامی را قبول نداشته باشد قطعا جلوی فعالیت آنرا می‌گیریم و مدرسه را می‌بندیم.

 وی در پایان گفت: فرزامی باید هرچه زودتر به هیات فوتبال مراجعه و برای آنکه مدرسه فوتبالش تعطیل نشود، درخواست مجوز کند.

کد خبر 177694
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز