همشهری آنلاین: نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه سال 1386 کل کشور روز پنج شنبه 24 اسفند برگزار می شود.

اداره کل روابط عمومی شورای‌نگهبان اعلام کرد: در ادامه نشستهای خبری سخنگوی شورای نگهبان، دکتر کدخدائی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج شنبه با خبرنگاران گفتگو می‌کند.

از موضوعات مطرح شده در این نشست، اظهار نظر شورای نگهبان درباره لایحه بودجه سال 1386 کل کشور خواهد بود.

این نشست خبری در آدرس خیابان جمهوری اسلامی، انتهای خیابان دانشگاه جنوبی برگزار می شود.
 
پیش از این سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرده بود که این شورا بتواند تا پایان سال ‪ ۸۵‬نظر خود را در مورد لایحه بودجه سال ‪ ۸۶‬کل کشور اعلام کند.   
  
دکتر عباسعلی کدخدایی افزوده بود: شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه سال ‪ ،۸۶‬فرصت کمی در اختیار دارد و از این رو در تلاش هستیم تا پایان سال ‪ ۸۵‬نظر خود را اعلام کنیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون بررسی برخی تبصره‌های لایحه بودجه سال ‪ ۸۶‬در جلسات غیررسمی شورای نگهبان آغاز شده است و شورای نگهبان در پایان بررسیهای خود، نظر نهایی‌اش را اعلام خواهد کرد.

دکتر کدخدایی در پاسخ به این سئوال که "اگر لایحه بودجه سال ‪ ۸۶‬تا قبل از پایان سال ‪ ۸۵‬به تایید شورای نگهبان نرسد، دولت چه باید انجام دهد ؟"، اظهار داشت: در این صورت، دولت و مجلس باید راهکارهای قانونی برای حل مساله بیاندیشند.

دکتر کدخدایی درباره لایحه مدیریت خدمات کشوری نیز گفت: شورای نگهبان این لایحه را با ‪ ۳۹‬ایراد به مجلس شورای اسلامی باز گردانده است.

وی تصریح کرد: هر گاه مجلس اصلاحات لازم را انجام دهد، شورای نگهبان نیز نظر خود را مجددا بیان خواهد کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سووال که آیا این لایحه تا پایان سال ‪ ۸۵‬به تایید شورای نگهبان خواهد رسید ؟ اظهار داشت: این امر، منوط به اصلاحات مجلس در این لایحه است و هر وقت مجلس اصلاحات لازم را انجام دهد، شورای نگهبان نیز نظر خود را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 17747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز