همشهری آنلاین: انجمن ترویج علم ایران با هدف قدردانی از کوشش‌های معلمان و مروجان علم در مناطق محروم جشنواره ویژه‌ای برگزار می‌کند.

معلم

به گزارش همشهری آنلاین، این انجمن از معلمان و مروجان علم در مناطق محروم که در زمینه تشویق دانش آموزان به ارتقای بینش و تفکر علمی فعالیت داشته‌اند و یا طرح‌های موثری را برای علاقه‌مند کردن آنها، همگانی کردن علم، گسترش اندیشه و فرهنگ علمی دانش آموزان اجرا کرده‌اند در مراسم سالانه جایزه ترویج علم از آنان تقدیر می‌کند.

براساس اعلام دبیرخانه انجمن ترویج علم ایران از معیارهای ارزیابی و داوری این جشنواره، ترویجی بودن و خلاقیت محوری برنامه‌ها، امکانات، نهادینگی و قدمت خواهد بود.

طبق این گزارش فعالیت مورد نظر به طور مشخص در جهت دو محور گسترش تفکر علمی دانش آموزان و علاقه مند کردن آنها به علم و فعالیت‌های علمی باشد و تاکید شده است که فعالیت‌های رسمی کشور در دامنه بررسی این جایزه نیست.

از دیگر شرایط شرکت در این جشنواره این است که نامزد جایزه باید در قید حیات باشد و فقط معلمان مناطق محروم و خارج از مرکز استان‌ها می‌توانند نامزد دریافت جایزه شوند.

آخرین مهلت ارسال مدارک نیز 31 خرداد 1391 به دبیرخانه انجمن ترویج علم ایران واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، نبش خیابان عضدی،ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی،طبقه دوم، اتاق 225 است.

همچنین افراد علاقه مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 81032251 تماس بگیرند.

کد خبر 176637
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز