سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پایگاه خبری افتانا (AFTANA) برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه انجمن رمز ایران (شهریور 1389) و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی و فاز آزمایشی آن با مشارکت بخش خصوصی در نمایشگاه الکامپ شانزدهم راه‌اندازی شد.

aftana

فعالیت رسمی افتانا  (پایگاه خبری حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) در راستای انتشار اخبار و گزارش‌های خبری - تحلیلی حوزه امنیت فضای سایبر همزمان با الکامپ هفدهم (آذر 1390) آغاز شد.

محتوای تولید شده در این پایگاه خبری به 6 بخش اصلی تقسیم می‌شود که عبارتند از اخبار، تهدیدات، راهکارها، امنیت همراه، امنیت پیرامونی و کلیات. اما افتانا با کوشش تیم سختکوشی که در اختیار دارد. به تدریج فعالیت خود را گسترش خواهد داد و در کانون این تغییرات تعالی ‌جویانه؛ حرکت به سوی ایجاد یک ساختار قدرتمند که صداقت و سرعت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات از مهمترین خصایص آن است، وجود دارد.

این پایگاه خبری ضمن اخذ مجوز فعالیت، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران می داند. همچنین تحریریه افتانا،ضمن رعایت قوانین موضوعه، تلاش خواهد کرد از محدوده اخلاق حرفه ای روزنامه‌نگاری نیز خارج نشود که از این دست می‌توان به پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها اشاره کرد.

تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب (قسمت نظرات) فرستاده می‌شوند با دقت مطالعه شده و پس از تائید در راستای ایجاد محفلی مناسب جهت انتشار آزاد افکار و عقاید سازنده بازدیدکنندگان سایت ، منتشر می‌شوند با این حال محتوای این نظرات الزما مورد تائید افتانا نخواهد بود.

افتانا پایگاهی است کاملا مستقل و ارگان هیچ حزب و گروهی نیست. در همین راستا ضمن آنکه افتانا از همه علاقمندان دعوت به همکاری می نماید اما بدیهی است که مسئولیت اخبار منتشر شده در این پایگاه خبری بر عهده تولیدکنندگان و ارسال کنندگان خواهد بود.

اگر می‌خواهید آخرین عناوین افتانا را به همراه چکیده‌ای از هرگزارش یا خبر دریافت کنید. با سرویس آر اس اس افتانا می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به مشاهده روزانه سایت‌ از محتوا و بروز رسانی بخش‌های گوناگون افتانا مطلع شوید.

کد خبر 176175

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز