همشهری‌آنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمام اصناف در سراسر کشور، باید به سرعت به شبکه مکانیزه توزیع و فروش بپیوندند.

shopping

به گزارش واحد مرکزی خبر، مهدی غضنفری در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف که با حضور معاون اول رئیس جمهور و روسای تشکل های صنفی از سراسر کشور برگزار شد با تاکید بر احترام به مشتری افزود: درحال حاضر 500 هزار واحد صنفی دارای سامانه فروش هستند که باتوجه به وجود بیش از سه میلیون واحد صنفی در کشور باید به سرعت تمامی واحدهای صنفی با شعار خرید آسان به سامانه فروش متصل شوند.

more  آشنایی با روش‌های خرید

وی گفت: توسعه اطلاع رسانی به مشتریان، توسعه نظام های عرضه مستقیم کالا و همچنین توسعه فروشگاه های زنجیره ای استاندارد باید در دستور کار و اولویت اصناف کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات نظام توزیع در کشور افزود : برازنده کشور ما نیست که یک محصولی در نقطه ای از کشور به علت برخی مشکلات از جمله حمل و نقل نابود شود و در جای دیگری با کمبود مواجه باشیم .

غضنفری همچنین گفت : با حمایت اصناف و شعار خرید آسان، تاکنون 45 (برند) نشان فروشگاه زنجیره ای با بیش از 1500 شعبه فعال در سراسر کشور ایجاد شده است.

وی افزود : همچنین 70 فروشگاه مجازی ، بیش از 360 میادین میوه و تره بار ، بیش از 30 شرکت پخش با 23 هزار اشتغال ، 2300 شرکت تعاونی مصرف با هدف خرید آسان و سریع در کشور ایجاد شده است .

غضنفری گفت : علاوه بر ایجاد بورس کالا برای انجام خریدهای بزرگ، نمایشگاه های دائمی و فصلی هم با هدف کاهش و تنظیم قیمت کالا در مناطق مختلف کشور برگزار می شود

کد خبر 174698
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز