چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تقویت نیروهای حاضر در طرح سالم سازی دریا گفت: امنیت شبانه تفرجگاه‌ها توسط پلیس تامین می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر روز چهارشنبه در حاشیه همایش هیئت رئیسه بازنشستگان نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 25 خرداد همزمان با تعطیلی مدارس طرح تابستانه پلیس برای امنیت راهها، تسهیل ترافیک، امنیت تفرجگاهها و شهرهای مسافرتی آغاز شد. در طرح تابستانه واحدهای پلیس افزایش یافته و زمان شیفت آنها نیز به منظور تامین امنیت شبانگاهی هموطنان تا پاسی از شب افزایش یافت بنابراین نباید مشکلی در امنیت افرادی که شبها برای تفریح در تفرجگاهها حاضر می شوند، بوجود آید.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص واگذاری اسپری اشک آور به خبرنگاران افزود: این موضوع را نمی توان به صورت فرضی انجام داد و وزارت ارشاد نیز همانند سایر اتحادیه‌ها می تواند با پلیس پیشگیری مذاکره و براساس ضوابط مشخص تجهیزات دفاع شخصی را دریافت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سئوالی در مورد اجرای طرح سالم سازی دریا در فصل تابستان گفت: وضعیت سواحل کشور سال به سال روبه بهبود است و در مناطقی که دارای نجات غریق نبود و مشکلاتی بوجود می آمد به مناطق طرح سالم سازی دریا افزوده شده اند و افراد می توانند در این مناطق کمپ و چادر بزنند چراکه این مناطق دارای حداقل امکانات است و تامین امنیت اخلاقی این مناطق نیز میسر است.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، نیروهای حاضر در طرح سالم سازی دریا در دو استان گلستان و مازندران تقویت شدند و نیروهای کمکی به این مناطق اضافه شد تا بتوانیم نسبت به گذشته وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

کد خبر 174631

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز